نورمن ریدوس به بالرین اسپین آف جان ویک می پیوندد

نورمن ریدوس (مردگان متحرک) جدیدترین اضافه شده به اسپین آف جان ویک، بالرین است. ضرب الاجل اولین کسی بود که گزارش داد

Reedus اخیراً در اولین تریلر بازی Death Stranding 2 که هفته گذشته در مراسم The Game Awards رونمایی شد، یک شگفتی – البته قابل انتظار – ظاهر شد. این بازی چندین ماه بود که به شکلی رمزآلود مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود و علاوه بر Reedus، لی سیدوکس، تروی بیکر، شیولی کوتسونا و ال فانینگ نیز در آن حضور دارند. هیدئو کوجیما، کارگردان بازی، قبلاً گفته بود که یکی از بازی‌های آینده او «تقریباً شبیه رسانه‌های جدید» است که در صورت موفقیت، می‌تواند «چیزها را نه تنها در صنعت بازی، بلکه در صنعت فیلم نیز تغییر دهد».

بالرین در حال حاضر در حال تولید است. John Wick 4 در مارس 2023 منتشر می شود و اولین تریلر اخیرا منتشر شده است.

ریدوس به بازیگرانی می‌پیوندد که شامل آنا دی آرماس، آنجلیکا هیوستون، ایان مک‌شین، لنس ردیک و کاتالینا ساندینو مورنو می‌شود. کیانو ریوز ظاهر خواهد شد. د آرماس در بالرین نقش یک قاتل جوان را بازی می کند که به دنبال انتقام از کسانی است که خانواده اش را کشته اند. جان ویک: Shay Hatten نویسنده Parabellum فیلمنامه را نوشته است. چاد استاهلسکی کهنه کار سریال جان ویک تهیه کننده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  مهم‌ترین نکات برای خرید کابل شبکه Cat 6 کالوات

بالرین، مانند سریال جان ویک که او بخشی از آن است، پر از اکشن خواهد بود. استاهلسکی گفت هالیوود ریپورتر، “ما فقط خودمان را بارها و بارها با gun-fu یا چیزی شبیه به آن کپی نمی کنیم.” و از آنجایی که شخصیت بالرین کپی جان ویک کیانو ریوز نیست، استاهلسکی گفت که بینندگان “دریافت متفاوتی از چیزها خواهند داشت.” تیم بدلکاری تحسین‌شده او 87eleven که روی فیلم‌های جان ویک کار می‌کردند نیز برای سکانس‌های اکشن خود روی Ballerina کار می‌کنند.

داریل دیکسون – شخصیت ریدوس در مردگان متحرک – در اسپین آف با نام مناسب، The Walking Dead: Daryl Dixon ادامه خواهد داد. در حالی که سریال طولانی مدت در 20 نوامبر به پایان رسید، اسپین آف کلمنس پوزی (مار اسکس) و آدام ناگایتیس (چرنوبیل) را اضافه کرد.