آواتار: راه آب به نظر می رسد در افتتاحیه آخر هفته 175 میلیون دلار درآمد داشته باشد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به گزارش ورایتی، آواتار: راه آب می تواند در این آخر هفته بین 250 تا 350 میلیون دلار در سطح بین المللی فروش داشته باشد. این بدان معناست که فیلم بعدی می تواند در روز دوشنبه بیش از 500 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. این عدد بزرگی برای کامرون و دنباله‌های آن است، زیرا او قبلاً گفته بود آواتار 2 “بدترین مورد تجاری در تاریخ سینما” است. استقبال بازار باید قوی باشد تا فیلم‌های دیگر این مجموعه، مانند آواتار 5 روی زمین را توجیه کند.

تخمین‌های ردیابی اولیه برای Avatar: The Way of Water نشان می‌دهد که دنباله آن شروعی عالی دارد. پیش بینی های فعلی نشان می دهد که آخرین فیلم جیمز کامرون کارگردان بین 150 تا 175 میلیون دلار اکران خواهد شد – تفاوت قابل توجهی در داخل کشور با فیلم اصلی که در ابتدا 77 میلیون دلار فروخت.

تنوعسایت پشت این اعداد افزود که آواتار: راه آب تاکنون 38 میلیون دلار پیش فروش بلیت فروخته است. این امر دنباله را جلوتر از Top Gun: Maverick و Jurassic World: Dominion قرار می دهد اما پشت سر دکتر استرنج و Multiverse of Madness و همچنین Black Panther: Wakanda Forever. این فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در تعطیلات آخر هفته‌شان به ترتیب ۱۸۱ و ۱۸۰ میلیون دلار فروش کردند.

آواتار: راه آب این جمعه، 16 دسامبر اکران می شود. در این بین داستان کیت وینسلت را در حالی که نفس خود را حبس کرده بود، در حین فیلمبرداری دنباله آن به مدت هفت دقیقه بخوانید.

بخوانید  شایعه: سونی به زودی محتوای جدید مهمانی را معرفی خواهد کرد

فراتر از این آخر هفته، آواتار: راه آب رقابت چندانی در فضای پرفروش در ماه‌های آینده نخواهد داشت. به نظر می رسد بابیلون با بازی برد پیت و مارگو رابی و فیلم ترسناک M3GAN قوی ترین رقبای ماه آینده باشند. با این حال، آنچه می تواند به دنباله آواتار آسیب برساند، مدت زمان سه ساعت و 12 دقیقه است.

در حال حاضر، استقبال منتقدان به طور کلی تا کنون در جمع بندی بررسی آواتار: راه آب مثبت بوده است. سایت خواهر گیم اسپات، متاکریتیک، این فیلم را با امتیاز 71 (بر اساس 45 نقد) کسب کرده است، در حالی که Rotten Tomatoes امتیاز 84٪ (بر اساس 122 نقد) را به خود اختصاص داده است. با این حال، نقد GameSpot به نام Avatar: The Way of Water این فیلم را متوسط ​​خواند و خاطرنشان کرد: «مشکل این است که جیک سالی به اندازه یک تکه چوب رانده شده جذاب و دوست‌داشتنی است.