این معامله عالی در بازسازی فضای مرده را بررسی کنید

در حالی که گرافیک قابل توجه ترین تفاوت بین این بازسازی و نسخه اصلی است، اما از عدم بارگیری صفحه نمایش، دیالوگ های بازنگری شده، مکانیک های به روز شده، نقشه اصلاح شده و ماموریت های جانبی بهره می برد تا شما را در حین کاوش در ایشیمورا مشغول کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

ریچارد ویکلینگ، منتقد، نوشت: تازه واردان و طرفداران سرسخت Dead Space بیشترین بهره را از این تجربه خواهند برد، اما اکنون این روش اساسی برای بازی در یکی از بهترین ژانرهای ترسناک بقا است. جلوه‌های بصری بازسازی‌شده در هر سطحی خارق‌العاده است و با درخشش منزجرکننده‌ای به درون خفقان‌آور ایشیمورا جان می‌بخشد.»

این یکی از پایین‌ترین قیمت‌هایی است که از زمان پرتاب برای Dead Space دیده‌ایم و بهترین زمان برای تماشای بازی اکشن وحشتناک است. تازه واردها با روشی قطعی برای تجربه ماجراجویی غم انگیز ایزاک برخورد خواهند کرد، در حالی که کهنه سربازان فضای مرده آن را ارتقای عظیمی نسبت به نسخه اصلی می دانند که ارزش آن بیش از سرمایه گذاری 55 دلاری است.

Dead Space Remake به تازگی در ژانویه عرضه شد، اما متوقف نشده است بهترین خرید و آمازون برای ارائه بازی با تخفیف بزرگ. به یکی از ویترین ها سر بزنید و بازسازی شگفت انگیز آن را پیدا خواهید کرد فقط 55 دلار، از 70 دلار معمول خود کاهش یافته است. نسخه های PS5 و Xbox Series X هر دو با این قیمت تخفیف دارند. تبلیغات آمازون جالب‌تر است زیرا Dead Space بخشی از تبلیغات خرده‌فروشی است که یکی را بخرید، یکی را با تخفیف 50 درصدی دریافت کنید که شامل بازی‌ها (از جمله برخی نسخه‌های جدید)، کتاب، لوازم الکترونیکی و غیره است. پس مطمئن باش مشاهده کاتالوگ کامل اقلام واجد شرایط برای به دست آوردن یک معامله حتی بهتر

اندازه:

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

نقد و بررسی ویدیوی بازسازی فضای مرده