ایجاد یک استودیوی جدید Modern Warfare در اسپانیا


زیرمجموعه جدید استودیوی بازی سازی Infinity Ward به تازگی در اسپانیا افتتاح شده است.

پس از تاسیس استودیوهای جدید کمپانی بزرگ بازی سازی Infinity Ward در چند سال گذشته در ایالت تگزاس، اکتیویژن از ایجاد یک استودیوی تولیدی جدید زیرمجموعه سری Modern Warfare در اسپانیا خبر داد.

این شعبه مستقر در شهر بارسلون علاوه بر همکاری در پروژه های اصلی سری Infinity Ward، با استودیوی بازی سازی موبایل Digital Legends معروف به توسعه دهنده Call of Duty نیز همکاری خواهد داشت. بازی Warzone Mobile و در این شهر قرار دارد.

ریچارد لیندی به عنوان مدیر هنری و فناوری این شرکت و پیتر مک کیب که از تهیه کنندگان سابق این استودیو است به عنوان مدیران این استودیو تازه تاسیس معرفی شدند. خاویر کاریلوکاستا، مدیر استودیو Digital Legends گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که با این تیم جدید کار کنیم و ایده های خلاقانه را با دوستان خود در Infinity Ward ترکیب کنیم.”

برداشتی از تیرانداز Call of Duty: Modern Warfare

این استودیو جدید به همراه مکزیکو سیتی، لهستان و آستین، تگزاس اینفینیتی وارد، استودیوی مرکزی این مجموعه مستقر در لس آنجلس، به پشتیبانی از بازی‌های Call of Duty و Warzone ادامه خواهند داد. هنوز اطلاعات جدیدی از پروژه جدید این استودیو در دسترس نیست، اما شایعات اخیر نشان می دهد که اکتیویژن قصد دارد دنباله ای برای Modern Warfare 2 را در اواخر سال جاری منتشر کند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  خالق Resident Evil دست به تأسیس شرکت جدیدی زد