بازیگر Dahmer به جرد لتو در Tron 3 می پیوندد تا نقش منفی را بازی کند

قسمت اول فیلم ترون در سال 1982 با جف بریجز تولید و منتشر شده، جف بریجز به عنوان یک متخصص و برنامه نویس بازی های ویدیویی که به دنیای فانتزی یک بازی ویدیویی منتقل می شود، ایفای نقش می کند. در ادامه فیلم Tron: Legacy در سال 2010، بریجز به آن فیلم بازگشت و نقش های اصلی فیلم را بازی کرد. گرت هدلند و اولیویا وایلد بود. همچنین جسی ویگتو او مسئولیت نگارش پیش نویس نهایی فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشت.

فیلم The Tron: Ares در واقع دنباله فیلم Tron: Legacy است که در ابتدا جوزف کوشینسکی قرار بود فیلم Tron 3 را کارگردانی کند، اما تولید این پروژه در نهایت متوقف شد. با این حال، علاقه دیزنی به شخصیت آرس در فیلمنامه اصلی فیلم باعث شد تا پروژه با تمرکز بر آن شخصیت دوباره احیا شود. در حال حاضر هیچ تاریخی برای اکران فیلم Tron 3 اعلام نشده است. پیترز این روزها بیشتر به خاطر بازی در سریال تلویزیونی Dahmer شناخته می شود که برای آن برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در سریال محدود شد. .

ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور

جرد لتو در WeCrashed تماشا می کند و منتظر می ماند

فیلمبرداری و تولید Tron: Ares در آگوست سال جاری در استودیویی در ونکوور کانادا آغاز خواهد شد. جالب اینجاست که این استودیو قرار بود یک دهه فیلمبرداری Tron 3 را آغاز کند و حالا بالاخره در شرف وقوع است. جرد لتو در فیلم Tron: Ares نقش آرس را بازی می کند، اما اطلاعاتی از نقش پیترز در این فیلم در دست نیست و فقط می دانیم که او نقش منفی فیلم جدید ترون را بازی می کند.

بخوانید  CoD: پچ یادداشت‌های Warzone و MW3، اصلاحات دقیق نقشه و سلاح‌های حذف شده از بازی دارای رتبه MP

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر جدیدی به Tron 3 اضافه شد. Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story ایوان پیترز، بازیگر فیلم Tron: Ares با والت دیزنی قراردادی امضا کرد. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم های Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و Maleficent: Mistress of Evil، کارگردانی Tron 3 را بر عهده دارد.

ایوان پیترز بازیگر Dahmer پس از قرارداد والت دیزنی خواهد بود فیلم Tron: Ares با بازی جرد لتو.

از دیگر آثار پیترز می توان به حضور در مردان ایکس: روزهای گذشته آینده، مردان ایکس: آخرالزمان، ققنوس تاریک، سری وانداویژن، سریال داستان ترسناک آمریکایی، سریال مادیان ایستاون، فیلم کیک آس، الویس و نیکسون اشاره کرد. فیلم سینما. ، فیلم حیوانات آمریکایی و فیلم I Am Woman ذکر شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر