رئیس پلی استیشن با هیدئو کوجیما، خالق بازی Death Stranding 2 ملاقات می کند


اخیرا جیم رایان، رئیس پلی استیشن، از استودیو Kojima Productions، سازنده بازی Death Stranding 2 بازدید کرد.

عجیب نیست که مدیران ارشد پلی استیشن به سراسر جهان سفر می کنند. زیرا آنها به تیم های مالک خود مراجعه می کنند تا ببینند اوضاع چگونه پیش می رود. در نتیجه، رئیس پلی استیشن اخیراً با کوجیما پروداکشنز ملاقاتی داشته است. اگرچه این استودیو جزو توسعه دهندگان شخص اول سونی نیست، بازی جدید Death Stranding 2 توسط سونی منتشر خواهد شد و این بازدید غیرعادی نیست.

جیم رایان برای بازدید از تیم هیدئو کوجیما او در واقع به ژاپن رفت و در ورودی معروف این استودیو با این کارگردان سرشناس عکس گرفت. آنها همچنین یک سویشرت هماهنگ می پوشند.

جیم رایان، مدیر عامل پلی استیشن با هیدئو کوجیما خالق بازی Death Stranding 2 ملاقات کرد.

احتمالا رایان برای پیگیری وضعیت تحقق Death Stranding 2 به این استودیو رفته است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست. این بازی 6 ماه پیش معرفی شد و از آن زمان تائید حضور افراد مشهور در این بازی را شاهد بودیم و در آینده باز خواهد گشت. نورمن ریدوس، لی سیدوکس و تروی بیکر، ال. فانینگ به Death Stranding 2 اضافه می شود. با این حال، نقش او در این دنباله نامشخص است.

آیا برای Death Stranding 2 هیجان زده اید؟ به نظر شما کوجیما در مورد تاریخ احتمالی انتشار این بازی به رایان گفته یا حتی او نمی داند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  گفت و گوی افتتاحیه آلن ویک را به قیمت 1 دلار از استفن کینگ بخرید