انتشار Warhammer 40K: Darktide Xbox به تعویق افتاد

Warhammer 40K: Darktide در نوامبر سال گذشته برای رایانه های شخصی منتشر شد و قرار بود کمی بعد برای کنسول های Xbox Series X نیز عرضه شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

Warhammer 40,000 Class Darktide Preacher در نبرد

این بازی در قسمت نقد و بررسی استیم، Mixed را تگ کرده است و حدود 56 درصد از بازیکنان یعنی حدود 51000 نفر به آن نظر مثبت داده اند. لازم به ذکر است که بازخوردهای اخیر در مورد این بازی بیشتر منفی بوده است. بازیکنان ضمن تمجید از گیم پلی و جلوه های بصری بازی، از نبود مکانیک ساخت در زمان راه اندازی، مشکلات فنی و پرداخت های درون برنامه ای انتقاد کردند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

استودیوی Fatshark در آخرین بیانیه مطبوعاتی خود به تاخیر در انتشار محتوای فصلی Warhammer 40K: Darktide اشاره کرد. همچنین در این انتشار این استودیو از تاخیر نسخه های نسل نهم بازی ایکس باکس خبر داد. Fatshark در توییتی جدید اعلام کرد که قصد دارد چند ماه آینده را صرف پاسخگویی به بازخورد طرفداران و بهبود کیفیت بازی کند.

توسعه دهندگان Warhammer 40K: Darktide انتشار محتوای فصلی و نسخه Xbox را به تاخیر انداخته اند تا به بازخورد بازیکنان پاسخ دهند.

توسعه دهنده Warhammer 40K: Darktide اعلام کرده است که در چند ماه آینده قصد دارد بر روی ارائه یک سیستم ساخت جامع و حلقه پاداش پیشرفت جدید بر اساس بازخورد بازیکنان تمرکز کند و به کار بر روی ثبات فنی و بهینه سازی عملکرد بازی ادامه دهد. علاوه بر این، استودیو Fatshark انتشار آیتم های سفارشی سازی و دکوراسیون برتر را به تاخیر انداخته است. زیرا این توسعه دهنده معتقد است که بر اساس بازخوردهای دریافتی، این موارد برای بسیاری از طرفداران در اولویت نیستند.

بخوانید  Black Mirror در سال 2025 بازمی گردد و یک قسمت آن دنباله است