پاسخ امروز وردل (شماره 585) – 25 ژانویه 2023

ما با دو نکته که مستقیماً به پاسخ وردل مربوط می شود شروع می کنیم، اما فوراً آن را رد نکنید.

  • نکته 1: این کلمه کلمه دیگری برای ذرت است. چندین رستوران نام او را دارند.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است که هر دو در وسط کلمه قرار دارند. تکرار حروف در این کلمه وجود ندارد. در این کلمه یک “ز” وجود دارد.
ممکن است اواسط هفته باشد، اما هنوز هیچ کاهشی در این قطار وردل وجود ندارد. ما بازگشته‌ایم تا در مورد درست کردن Wordle کمک بیشتری به افراد نیازمند ارائه کنیم. این بار به پاسخ 25 ژانویه کمک می کنیم. مثل حرف چهارشنبه گذشته، این پاسخ به غذا مربوط می شود. این یک کلمه رایج است، اما ممکن است برخی از مردم به دلیل کلمه ای که یک غذای خاص را توصیف می کند که نام سنتی تری دارد، نام آن را نشنیده باشند. اگر هنوز Wordle را راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید. با این حال، اگر قبلاً از نقطه شروع عبور کرده اید، احتمالاً به دنبال سرنخ هایی هستید.

خوشبختانه در ادامه این مقاله این را ارائه می دهیم. ما همچنین پاسخ کامل را حتی پایین‌تر بیان می‌کنیم، بنابراین اگر نمی‌خواهید خراب شوید، سرنخ‌های زیر را نخوانید.

پاسخ امروز وردل – 25 ژانویه 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Formation pour entrer dans le BIOS dans tous les types d'ordinateurs portables et d'ordinateurs

اگر این سرنخ‌ها برای شروع کافی نبود، می‌توانید برای یافتن پاسخ کامل وردل ۲۵ ژانویه به خواندن ادامه دهید. پاسخ کامل به وردل امروز … “ذرت” است. “z” می تواند همه چیز را دشوار کند، به خصوص اگر نمی دانستید ذرت فقط کلمه ای نیست که برای توصیف دانه زردی که روی بلال رشد می کند استفاده می شود. امیدوارم هر بازیکنی بتواند امروز به روند وردل خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.