انتشار تریلر زمان عرضه بازی Among Us VR

بازی Among Us VR علاوه‌بر انگلیسی از زبان‌های فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی و کره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند.



منبع سازندگان بازی Among Us VR با پخش تریلر زمان عرضه‌ی این اثر، تاریخ ۱۹ آبان را به‌عنوان روز انتشار آن اعلام کردند.

اردیبهشت‌ماه امسال بود که استودیو Innersloth از نسخه واقعیت مجازی بازی Among Us رونمایی کرد. این استودیوی آمریکایی با همکاری دو استودیو Schell Games و Robot Teddy مشغول توسعه‌ی بازی Among Us VR بوده است. حالا با نزدیک شدن به تکمیل مراحل توسعه‌ی این اثر سه استودیوی مذکور، آن‌ها با پخش تریلر زمان عرضه‌ی بازی از تاریخ عرضه‌ی آن رونمایی کرده‌اند:

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی مفرح از روز عرضه از قابلیت کراس‌پلی بین هدست‌های واقعیت مجازی متا و استیم پشتیبانی می‌کند. گزینه‌های حرکت تلپورتی یک‌دستی و دودستی برای افرادی که از بیماری حرکت (Motion Sickness) رنج می‌برند و گزینه‌های دیگری برای راحتی و امنیت بازیکنان در هنگام بازی از جمله قابلیت‌هایی است که سازندگان برای نسخه‌ی VR این بازی محبوب در نظر گرفته‌اند.

بازی Among Us VR در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) با قیمت ۱۰ دلار  برای متا کوئست ۲ و استیم وی‌آر (شامل HTC Vive، ریفت و Valve Index) منتشر خواهد شد. این بازی گروهی هم‌اکنون برای پیش‌خرید در فروشگاه متا کوئست در دسترس قرار دارد و با پیش‌خرید آن یک کلاه Mini Crewmate را به‌عنوان هدیه دریافت می‌کنید.

نسخه‌ی VR بازی Among Us از عناصر گیم‌پلی مشابه با بازی اصلی بهره می‌برد. بازیکنان باید در سفینه‌ای ازکارافتاده مشغول انجام فعالیت‌های مختلف شوند. در همین حین یکی از آن‌ها در نقش قاتل شروع به خرابکاری می‌کند؛ تا جایی که یکی از دو تیم درنهایت به پیروزی برسند. Among US VR از چت صوتی و متنی و بخش چندنفره‌ی آنلاین ۴ تا ۱۰ نفره پشتیبانی می‌کند.

بخوانید  Xbox Series X Gets Big Discount And Comes With $75 Gift Card