امکان ساخت نسخه جدید ترسناک و بقا از سری Alien

طرفداران سری Alien از زمانی که Creative Assembly در سال 2014 Alien: Isolation را منتشر کرد، امیدوار به دنباله‌ای برای بازی ویدیویی ترسناک بقا بودند، اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است. با این حال به نظر می رسد انتظار طرفداران برای معرفی نسخه های جدید این سری رو به پایان است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بر اساس گزارشی که توسط تام هندرسون منتشر شده است، نسخه جدید بقای ترسناک Alien در حال توسعه است و احتمالا تعطیلات 2023 منتشر خواهد شد.

زنومورف در فیلم بیگانه

علاوه بر این، هندرسون توضیح داد که سگا برنامه هایی برای ساخت دنباله ای برای Alien: Isolation دارد و این پروژه یا در مراحل اولیه توسعه است یا وارد مرحله تولید شده است. البته هنوز اطلاعاتی در مورد تمایل Creative Assembly برای تصدی این پروژه وجود ندارد. مهمتر از آن، هندرسون هنوز مطمئن نیست که پروژه وجود داشته باشد.

در حال حاضر دو بازی از سری Alien رسما معرفی شده اند و در دست ساخت هستند. Focus Entertainment و Tyndalus Interactive Studio در حال توسعه بازی اکشن تک نفره و تیمی Aliens: Dark Descent هستند. علاوه بر این، یک نسخه VR هنوز بدون عنوان از این سری در دست ساخت است.

صرف نظر از اینکه دنباله ای برای Alien: Isolation در دست ساخت است یا خیر، اگر یک بازی ترسناک بقای Alien برای سال 2023 برنامه ریزی شود، باید منتظر ماند و دید چه زمانی رونمایی می شود. با نزدیک شدن به تاریخ رویداد The Game Awards امسال که در تاریخ 8 دسامبر (17 آذر) برگزار می شود، امکان معرفی این بازی افزایش می یابد.

بخوانید  آنتی ویروس چیست و چگونه کار می کند؟

طبق گزارش تام هندرسون، یک بازی جدید ترسناک بقا AAA از سری Alien در دست ساخت است. اگرچه هنوز مشخص نیست که کدام استودیو این پروژه را مدیریت می کند، هندرسون ادعا کرد که سازندگان برای ساخت این بازی از سری Resident Evil و Dead Space الهام گرفتند و تصمیم گرفتند آن را برای انتشار در تعطیلات 2023 بر روی رایانه شخصی و کنسول ها آزمایش کنند. نسل نهم. ظاهرا این بازی با نام رمز Marathon ساخته شده است.