اعلام حجم به روز رسانی روز اول The Callisto Protocol PS4

اگرچه طرفداران برای تجربه The Callisto Protocol باید تا 2 دسامبر منتظر بمانند، اما اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم که استودیو Striking Distance آپدیت روز اول بازی را برای نسخه پلی استیشن 4 منتشر کرده است. Guide Gamer Novice, این آپدیت حجم 26.9 گیگابایت

متأسفانه، جزئیات کمی در مورد به‌روزرسانی روز 1 پروتکل Callisto منتشر شده است، در یادداشت‌های انتشار به سادگی بیان می‌شود که این به‌روزرسانی شامل «رفع اشکالات، به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای کلی» است. اندازه بازی در کنسول ایکس باکس وان و همچنین اندازه آپدیت روز اول نیز مشخص شده است. همانطور که در فروشگاه مایکروسافت مشاهده می شود، بازی Callisto Protocol حدود 46.28 گیگابایت در کنسول نسل هشتم مایکروسافت خواهد بود.

به روز رسانی روز اول نسخه پلی استیشن 4 پروتکل Callisto شامل بهبودهای پایداری و رفع اشکال است.

جزئیات لیست تروفی پروتکل Callisto نیز اخیرا منتشر شده است. این بازی بسته به پلتفرمی که بازیکنان انتخاب می کنند دارای 27 جایزه یا دستاورد خواهد بود که 7 مورد طلا، 9 نقره، یک پلاتین و بقیه برنز خواهد بود. بازی Callisto Protocol پس از انتشار برای کاربران پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S، Xbox One و PC گنجانده شده است.

بخوانید  رکوردشکنی بتا عمومی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2