امکان ساخت فیلم کلی چهره از سازنده سریال Haunting of Hill House


مایک فلانگان قصد دارد فیلمی بر اساس شخصیت کلیفیس تولید کند. کلی فیس در The Batman 2 نیز حضور خواهد داشت.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، خبر جدیدی از شخصیت کلی فیس منتشر شد. ددلاین از منابعی در استودیو دی سی و برادران وارنر شنیده شده است. که مایک فلانگان، کارگردان Doctor Sleep، می تواند نقش کارگردان فیلمی بر اساس شخصیت Clayface را بر عهده بگیرد. در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست و برادران وارنر. به تولید این پروژه چراغ سبز ندادند، اما به فلانگان پاسخ منفی ندادند و فعلاً فقط بحث است.

همچنین، در حال حاضر هیچ پیشنهاد یا قراردادی وجود ندارد، اما ممکن است پروژه Flanagan بر اساس این ابرشرور دنیای DC، که ظاهرا قرار نیست یک شخصیت منفی باشد، پیش برود. به گفته این منابع، فلانگان و همکارش در Intrepid Pictures ترور میسی با جیمز گان و پیتر سافران، مدیران استودیو دی سی ملاقات کردند. Clayface همچنین در The Batman 2 به کارگردانی Matt Reeves از DC Elseworlds حضور خواهد داشت، اما فیلم احتمالی Flanagan هیچ ارتباطی با Batman Clayface مت ریوز نخواهد داشت.

مایک فلانگان روی صندلی دوربین نشسته است

فیلم Batman – Part II برای اکران در تاریخ 3 اکتبر 2025 (11 مهر 1404) برنامه ریزی شده است. با این حال، منابع دیگر به Deadline گفتند که فیلمنامه ها دائماً در حال تغییر هستند و Clayface اکنون ممکن است نقش بزرگ تری در The Batman 2 مت ریوز داشته باشد. در هر صورت Clayface Flanagan در حال حاضر بین Batman 2 در Elseworlds and Gods and Monsters – Chapter One قرار دارد و باید دید در صورت ساخت این پروژه در کجای این دنیاها قرار می گیرد.

بخوانید  به‌روزرسانی نینتندو سوییچ هم‌اکنون در دسترس است، در اینجا کاری که انجام می‌دهد

شخصیت Clayface اولین بار در شماره 40 کامیکس کارآگاهی منتشر شد که در سال 1940 منتشر شد، او توانایی تغییر شکل و ظاهر را داشت و یکی از دشمنان بتمن به حساب می آید. پیش از این شاهد حضور Clayface در آثاری مانند سریال Gotham، سری Pennyworth، انیمیشن The New Adventures of Batman، انیمیشن Harley Quinn، انیمیشن Batman: The Animated Series، Batman: Arkham و بازی Gotham Knights بوده ایم.

مایک فلانگان کارهای بیشتری برای انجام دادن سریال هایی مانند سریال The Haunting of Hill House، سریال The Haunting of Bly Manor، سریال Midnight Mass و سریال The Midnight Club شناخته شده اند و کارگردانی فیلم هایی چون Doctor Sleep، Ouija: Origin of Evil و Gerald’s Game را نیز بر عهده داشته است. فلانگان اخیرا قراردادی چند جانبه با آمازون امضا کرده و وظیفه تولید سریال The Dark Tower را برای شبکه آمازون بر عهده گرفته است. او قبلاً از علاقه اش به ساخت فیلمی بر اساس Clayface صحبت کرده بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر