سی‌دی پراجکت رد با پروژه اسپین‌اف ویچر سیریوس هماهنگ نبود، می‌خواست هزینه‌ها را زودتر کاهش دهد.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

دقیقاً معنای همه اینها نامشخص بود، اما گزارشگران مختلف پیام‌ها و اسناد نظارتی CD Projekt Red را به این معنا تفسیر کردند که پروژه Sirius تحت یک بازنگری اساسی است.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

اندازه:

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Project Sirius تنها یکی از بسیاری از بازی‌های جدید Witcher است که توسط CD Projekt Red در اکتبر 2022 معرفی شد، که شامل یک سه‌گانه اصلی جدید Witcher (بر روی Unreal Engine 5 توسعه‌یافته) توسط CD Projekt Red و همچنین یک اسپین‌آف توسعه‌یافته شخص ثالث به نام Canis Majoris. CD Projekt Red همچنین در حال کار بر روی دنباله Cyberpunk 2077 و یک IP جدید به نام Hadar است.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

به عنوان بخشی از اخیر برای درآمد مالی تماس بگیریدPiotr Nielubowicz، مدیر ارشد مالی CD Projekt Red تلاش کرد جزئیات بیشتری را در مورد آنچه دقیقاً در پروژه Sirius اتفاق افتاده ارائه دهد، اگرچه توسعه‌دهنده جزئیات بیشتری در مورد اینکه این پروژه در آینده چیست یا می‌تواند باشد، ارائه نکرد.

نیلوبوویچ تصمیم برای ایجاد یک محیط جدید برای سیریوس را “سخت” خواند، اما این تصمیم درستی بود. او ادامه داد که هدف CD Projekt Red کاهش سریع هزینه‌های پروژه و دادن فرصت به توسعه‌دهنده برای ارزیابی مجدد است، نه اینکه پروژه‌ای را که شرکت در آن اجرا نمی‌کند عجله کند.

بخوانید  Fortnite حالت جدیدی با موضوع My Hero Academia اضافه می کند | اخبار گیم اسپات

در حال پخش: نقد و بررسی The Witcher 3: Wild Hunt نسل بعدی

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

ثبت نام کنید یا وارد شوید

در 20 مارس، CD Projekt Red اعلام کرد که اسپین آف توسعه یافته توسط The Flame در استودیوی Flood The Molasses Flood از نظر “دسترسی و پتانسیل تجاری” آن “ارزیابی” شده است و این شرکت “در حال تدوین چارچوب جدیدی برای این کار است. پروژه”. “