انتظار می رود کیت های توسعه دهنده PS5 Pro در ماه های آینده برای استودیوهای شخص اول ارسال شود

در ابتدای سال جاری تام هندرسون Media Insider Gaming ادعا کرد که سونی در حال کار بر روی پلی استیشن 5 پرو است و نسخه قدرتمندتر کنسول نسل فعلی این شرکت در سال 2024 عرضه خواهد شد. تام هندرسون جزئیات بیشتری از پیشرفت تولید این کنسول ارائه کرد.

در گذشته، تام هندرسون ادعا کرده بود که سونی سخت افزارهای دیگری را قبل از پلی استیشن 5 پرو عرضه خواهد کرد، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد. گزارش ها حاکی از آن است که سونی در حال کار بر روی یک دستگاه قابل حمل و یک مدل جدید کنسول PS5 با درایو دیسک قابل جابجایی است که انتظار می رود در ماه سپتامبر وارد بازار شود. زمان معرفی این سخت افزارها هنوز مشخص نیست، اما می توان آنها را در رویداد احتمالی PlayStation Showcase فاش کرد.

در گزارشی جدید، تام هندرسون بار دیگر تاکید کرده است که پلی استیشن 5 پرو “قطعا” وارد مرحله تولید می شود و اولین کیت های توسعه دهنده این کنسول در ماه های آینده برای استودیوهای شخص اول پلی استیشن ارسال خواهد شد. به گفته تام هندرسون، استودیوهای شخص ثالث نیز تا پایان سال جاری کیت های توسعه دهنده کنسول PS5 Pro را دریافت خواهند کرد.

تام هندرسون ادعا کرده است که سونی کیت توسعه اولیه پلی استیشن 5 پرو را در ماه های آینده برای استودیوهای شخص اول پلی استیشن ارسال خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر