تایکا وایتیتی در حال مذاکره برای کارگردانی اقتباس سینمایی Klara and the Sun است

تایکا وایتیتی در حال مذاکره برای کارگردانی اقتباس سینمایی از رمان کازوئو ایشی گورو، کلارا و خورشید است.

دیوید هیمن تولید کلارا و خورشید برای فیلم های هیدی. رمان کازوئو ایشی گورو ماجراهای دختر رباتی به نام کلارا را دنبال می کند که برای جلوگیری از تنهایی عاطفی در نوجوانان خلق شده است. این داستان چگونگی تلاش کلارا را برای رهایی یک خانواده انسانی از غم و اندوه توصیف می کند. گرت باش و تایکا وایتیتی در حال مذاکره برای تولید این پروژه هستند.

کلمبیا پیکچرز اقتباسی سینمایی از رمان باقی مانده از روز را تولید کرد. این فیلم ساخته شده توسط جیمز آیوری این اما تامسون و آنتونی هاپکینز در تیم بازیگری بود، در 8 رشته نامزد جایزه اسکار شد. کازوئو ایشی گورو، نویسنده برنده جایزه نوبل، تهیه کننده اجرایی فیلم Klara and the Sun است. الیزابت گابلر و آیسلین دانستر آنها از طرف 3000 Pictures بر این پروژه نظارت می کنند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم تایکا وایتیتی مذاکره برای ساخت فیلم اقتباسی از کلارا و خورشید (Klara and the Sun) بر اساس رمان کازوئو ایشی گورو این برای تصاویر 3000 سونی است، اما هنوز معامله ای انجام نشده است. این پروژه در حال حاضر مراحل توسعه را طی می کند داهوی والر او پس از کار بر روی سریال Mad Men، پیش نویس فیلمنامه را نوشت.

تایکا وایتیتی کارگردانی کمدی ورزشی سرچ لایت Next Goal Wins است که در 17 نوامبر اکران می شود. مایکل فاسبندر، الیزابت ماس و آرنت آنها در این فیلم بازی کردند که اولین تریلر آن در رویداد CinemaCon پخش شد. این فیلم بر اساس مستندی به همین نام ساخته شده است که تلاش تیم ملی فوتبال ساموآ برای رسیدن به جام جهانی را نشان می دهد.

بخوانید  نقد و بررسی انیمیشن Mauka: انیمیشن جذاب آهنگ جنگلی اوکراینی