امکان انتقال بازی های یوبیسافت از استیدیا به کامپیوتر با Ubisoft Connect

جسیکا روچ، مدیر ارشد ارتباطات شرکت یوبیسافت در این خصوص اظهار داشت: «با اینکه سرویس گوگل استیدیا در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳ تعطیل می‌شود، خرسندیم که به اطلاع شما برسانیم درحال‌حاضر مشغول کار روی یک امکان تازه برای انتقال بازی‌های شما از Stadia به کامپیوتر به‌وسیله‌ی سرویس یوبیسافت کانکت هستیم. در یک زمان دیگر جزئیات بیشتری در این رابطه و سرویس یوبیسافت پلاس با طرفدارها به اشتراک خواهیم گذاشت».

یوبیسافت اعلام کرد که به کاربران گوگل استیدیا اجازه می‌دهد تا بازی‌های متعلق به این شرکت فرانسوی را به‌وسیله‌ی سرویس Ubisoft Connect به کامپیوتر انتقال دهند.

مدتی قبل گوگل اعلام کرد که در اوایل سال ۲۰۲۳ سرویس استیدیا را برای همیشه تعطیل خواهد کرد. این شرکت تأیید کرد که هزینه تمام سخت‌افزارها و کنترلرهای خریداری‌شده توسط گیمرها از فروشگاه رسمی گوگل بازگردانده می‌شود. آن‌ها به‌دنبال بازپرداخت هزینه‌ی بازی‌ها و محتواهای اضافی خریداری‌شده از فروشگاه استیدیا هستند. گوگل انتظار دارد که فرایند بازپرداخت تا اواسط ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (اواخر دی ۱۴۰۱) به پایان برسد. این شرکت در گذشته تولید چندین بازی در دست توسعه برای استیدیا را لغو کرد که ظاهرا اثری از استودیو کوجیما پروداکشنز، یکی از آن‌ها بود.



منبع

سرویس استیدیا در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۸ دی ۱۴۰۱) از دسترس کاربران خارج می‌شود و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یوبیسافت از امکان انتقال بازی‌های این شرکت از Stadia به کامپیوتر به‌وسیله‌ی سرویس Ubisoft Connect خبر داده است. با اینکه شرکت Ubisoft امکان انتقال بازی‌ها را از گوگل استیدیا به کامپیوتر فراهم می‌کند، اما هنوز معلوم نیست که آیا امکان انتقال موارد دیگری نظیر فایل‌های ذخیره و پیشرفت‌ها نیز وجود دارد یا خیر.

بخوانید  رئیس اکتیویژن بلیزارد این مجموعه را ترک می کند