اعلام تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Titans با انتشار یک تیزر و دو ویدیو

برنتون توایتز، آنا دیوپ، تیگن کرافت، رایان پاتر، جاشوآ اورپین، جی لیکورگو، تیتوس ولیور، جوزف مورگان، فرانکا پوتنته و لیسا آمبالوانار، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی برای ساخت فصل چهارم سریال تایتان‌ها نیز بازگشته‌اند. فصل چهارم سریال Titans در ۱۲ قسمت تولید شده است که در دو بخش ۶ قسمتی از شبکه HBO Max پخش خواهند شد.



منبع

در ویدیو دوم فصل چهارم سریال Titans شاهد مبارزه تایتان‌ها با Mother Mayhem هستیم که او  به راحتی قدرتمندترین اعضای گروه را به چالش می‌کشد و تقریبا هیچ یک توانایی مبارزه با او را ندارند:

دانلود از آپارات

شبکه HBO Max با انتشار یک تیزر و دو ویدیو سرانجام تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Titans را تایید و اعلام کرده است که در آن شاهد حضور لکس لوتر هستیم.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

مابقی قسمت‌های فصل چهارم سریال Titans قرار است به شکلی هفتگی و تا تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) ادامه پیدا کند و در ادامه شاهد پایان نیم فصل اول هستیم و ۶ قسمت باقی‌مانده فصل چهارم سریال تایتان‌ها در سال ۲۰۲۳ از شبکه HBO Max پخش خواهد شد. همچنین دو ویدیو از فصل چهارم سریال Titans منتشر شده است که در یک ویدیو شاهد حضور لکس لوتر هستیم که می‌خواهد با سوپربوی ملاقات کند:

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Titans تایید و اعلام شده است. پخش فصل چهارم سریال تایتان‌ها از روز پنج‌شنبه، ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) با پخش همزمان دو قسمت اول از شبکه HBO Max آغاز خواهد شد. در همین رابطه تیزر کوتاهی هم از این سریال پخش شده است که در آن شاهد خارج شدن دستی از یک مکان پر از خون هستیم که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

بخوانید  یک تریلر جالب از Overwatch 2 کراس اوور با Cowboy Bebop را به نمایش می گذارد