احتمال انتشار اولین تصویر شخصیت شرور MODOK در فیلم Ant-Man 3

در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی صداپیشگی شخصیت MODOK را در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania بر عهده دارد. درکنار این شخصیت شرور، شخصیت شرور و منفی کانگ فاتح نیز در این فیلم دنیای سینمایی مارول حضور دارد و همچنین بیل موری یک نقش شرور و منفی فضایی را بازی کرده است که هویت شخصیت او فعلا مشخص نیست. در هر حال به‌نظر می‌رسد که به‌زودی اولین تریلر فیلم Ant-Man 3 به شکل رسمی منتشر خواهد شد و احتمالا به جواب بخش زیادی از سوالات خود خواهیم رسید.

روز سه‌شنبه بود که مارول استودیو در طول رویداد D23 اولین تریلر فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را به‌صورت اختصاصی منتشر کرد، اما این تریلر هنوز به شکل رسمی منتشر نشده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهر شخصیت شرور و منفی MODOK در دنباله فیلم Ant-Man and the Wasp ظاهرا فاش شده است. به‌تازگی تصویری از فیلم Ant-Man 3 منتشر شده است که به‌نظر می‌رسد ظاهر شخصیت MODOK در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را نشان می‌دهد:

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود.



منبع حضور MODOK در محصول تبلیغاتی مرتبط با فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

پل راد در نقش اسکات لنگ (انت-من) اوانجلین لیلی در نقش هوپ پیم (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش هنک پیم، میشل فایفر در نقش جنت ون داین، کاترین نیوتون در نقش کسی لنگ، جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح، رندل پارک در نقش جیمی وو و بیل موری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man، وظیفه کارگردانی فیلم Ant-Man 3 را براساس فیلمنامه‌ای از جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty، بر عهده دارد.

بخوانید  راه یافتن دو بازی Mario Party به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین در ماه آینده

به‌تازگی تصویر تبلیغاتی از فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania منتشر شده است که ظاهر شخصیت MODOK را نشان می‌دهد.