آیا Squirrel With A Gun، یک بازی ویدیویی واقعی، بهترین کاور آرت را دارد؟

برخی از بازی ها عناوین مبهم و شاعرانه دارند، اما Squirrel with a Gun نیستند. این است دقیقا آنچه از عنوان نشان می دهد، یک بازی که در آن شما کنترل یک جونده کرکی را به دست می گیرید و با گرمای شدید شهر را ویران می کنید. نسخه‌های کنسولی این بازی که در ابتدا برای رایانه‌های شخصی معرفی شده بودند، اخیراً تأیید شده‌اند و اکنون پیش‌فروش‌ها در دسترس هستند. به این پوشش زیبا نگاه کنید! اگر سنجاب با تفنگ یک فیلم بود، مارتین اسکورسیزی مطمئناً آن را سینما می نامید.

سنجاب با تفنگ را از قبل سفارش دهید

این یک بازی ویدیویی واقعی است.
این یک بازی ویدیویی واقعی است.

Squirrel with a Gun که به عنوان یک تیرانداز جهان باز توصیف می‌شود که در آن شما کنترل تهدید فجیع پارک را به دست می‌گیرید، Squirrel with a Gun فقط بر جنایت، ضرب و شتم، و غارت برداشت آجیل تمرکز نمی‌کند. این بازی همچنین دارای سطوح پلتفرم پازلی است که می توانید بلوط های طلایی را جمع آوری کنید. چگونه از رودخانه ای از ماگمای مذاب عبور کنیم؟ در این سکانس‌های وهم‌آور، از پس زدن سلاح‌هایتان برای به حرکت درآوردن شما از شکاف استفاده کنید.

زمانی که زمان مواجهه با ماموران مخفی فرستاده شده برای خلع سلاح های شما فرا می رسد، این سنجاب مشتی می شود. قهرمان شجاع ما که تنها به یک تفنگ دستی بسنده نمی کند، می تواند سلاح های دیگری مانند یوزیس و نارنجک انداز را به زرادخانه خود اضافه کند، آنها را ارتقا دهد و از قدرت شلیک افزایش یافته برای مقابله با باس های خطرناک استفاده کند. شما حتی می توانید با یک تانک مبارزه کنید، اگر برای این چالش آماده باشید.

بخوانید  All Synergy Abilities – بازی Final Fantasy 7 Rebirth (اسپویل)

برای تغییر سرعت، می توانید با یک ماشین کوچک در اطراف محله رانندگی کنید و به افراد نیازمند کمک کنید. یا می توانید دیوانه شوید و آنها را آزار دهید، انتخاب با شماست. بله، این Grand Theft Acorn است. Squirrel With A Gun هنوز تاریخ انتشار تایید شده ای ندارد، اما انتظار می رود در سه ماهه سوم برای PC، PS5 و Xbox Series X|S عرضه شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر