آواتار به 500 میلیون دلار در سراسر جهان می رسد زیرا فیلم های دیزنی در سال 2022 از 4 میلیارد دلار گذشت



آواتار: راه آب همچنان پرطرفدار باکس آفیس است و تا دوشنبه 19 دسامبر از 497.1 میلیون دلار در سراسر جهان عبور کرده است. پیش‌بینی می‌شد تا روز سه‌شنبه به ۵۰۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان برسد، از جمله بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در ایالات متحده و بیش از ۳۵۰ میلیون دلار. در سطح بین المللی

The Way of Water در آمریکای شمالی با 134 میلیون دلار اکران شد که کمتر از برخی تخمین ها بود، اما واضح است که فیلم همچنان به فروش بالایی ادامه می دهد. انتظار می‌رود که در طول تعطیلات با خروج مردم از محل کار و مدرسه ادامه پیدا کند، اگرچه نگرانی‌های همه‌گیر ممکن است همچنان بر تعداد باکس آفیس تأثیر بگذارد.

در هر صورت، راه آب به دیزنی کمک کرده تا در سال 2022 از 4 میلیارد دلار درآمد باکس آفیس در سراسر جهان عبور کند. هالیوود ریپورتر. این بیشترین میزان برای هر استودیوی هالیوودی در سال 2022 است.

برخی از بزرگترین فیلم‌های دیزنی در سال 2022 عبارتند از Doctor Strange در Multiverse of Madness، Thor: Love and Thunder، Lightyear، Death on the Nile، Black Panther: Wakanda Forever و The Way of Water.

طبق گزارش THR، ساخت The Way of Water 400 میلیون دلار هزینه داشته است. جیمز کامرون، نویسنده و کارگردان، پیشنهاد کرد که فیلم برای تبدیل شدن به یک فیلم موفق باید حدود 2 میلیارد دلار بفروشد. کامرون گفت «راه آب» «بدترین مورد تجاری در تاریخ سینما» است.

آواتار محصول 2009 با 2.922 میلیارد دلار در سراسر جهان پرفروش ترین فیلم تمام دوران است. کامرون قبلاً آواتار 3 را فیلمبرداری کرده است و آن فیلم در دسامبر 2024 اکران می شود و پس از آن آواتار 4 و آواتار 5 … شاید.

بخوانید  Trial of Osiris Rewards این هفته در Destiny 2 (18-22 نوامبر)

در اخبار دیگر، ادی فالکو اخیراً گفت که او Avatar: The Way of Water چندی پیش منتشر شد و شکست خورد. برای اطلاعات بیشتر، بررسی GameSpot’s The Way of Water و نظرات دیگر منتقدان را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.