در روز چهارشنبه، ۱۲ آوریل، Arkane Austin، توسعهدهنده Redfall تأیید کرد که ماجراجویی بعدی شکار خونآشام، حالت کیفیت را فقط در Xbox Series X راهاندازی میکند | S. این بدان معناست که بازی با سرعت 30 فریم در ثانیه قفل خواهد شد زیرا وضوح بالا در اولویت قرار دارد. 4K در Xbox Series X و 1440p در Xbox Series S.
اگر به Redfall توجه کردهاید، نظرات را بزنید و به من اطلاع دهید که آیا هنوز برای انتشار بازی در ماه می هیجانزده هستید یا آخرین بهروزرسانیهای مربوط به آن هیجان شما را از بین برده است.
در این مرحله از چرخه عمر کنسول سری، 60 فریم در ثانیه به نظر عادی می رسد. 30 تصویر پایان دنیاست؟ خیر آیا این یک بازی سرگرم کننده را خسته کننده خواهد کرد؟ خیر با این حال، شرم آور است که بدانید شما صاحب کنسولی هستید که به عنوان قوی ترین کنسول به بازار عرضه شده است، اما در حال حاضر در یک نسخه AAA اصلی شخص اول، در نرخ فریم آخرین نسل گیر کرده اید.
این خبر باعث ایجاد بحث های بزرگ در وب شد، از صحبت های مدنی گرفته تا رفتار سمی و طعمه های جنگی کنسول.
اما صرف نظر از اینکه به کدام رشتهها توجه میکنید، نکته اصلی این است که حالت عملکرد عموماً توسط گیمرها ترجیح داده میشود، مخصوصاً برای شوترهای سریع. این موضوع در نظرسنجی جف گراب و همچنین در بخش نظرات یکی از قسمتهای GameSpot News که در آن قبل از انتشار این خبر در مورد کیفیت در مقابل عملکرد پرسیدم تکرار شد.
سپس سازنده فاش کرد که بازی در آپدیت بعدی گزینه Performance Mode را دریافت خواهد کرد، اما متأسفانه، هیچ پنجره ای برای انتشار داده نشد.
این هفته مملو از واکنشهای متقابل Redfall، اعلامیههای پلیاستیشن پلاس، و تبلیغات گسترده در مورد ظاهر جدید Tears of the Kingdom و Final Fantasy 16 بود. بیایید خلاصه کنیم.
برای آن دسته از شما که فقط پلی استیشن دارید، به هر حال قرار نیست Redfall بازی کنید، پس چه چیزی می توانید بازی کنید؟ این هفته سونی از اضافه شدن 16 بازی به کاتالوگ بازی های پلی استیشن پلاس خود خبر داد. عنوان انتخاب جدید برای مشترکین PS Plus Extra و Premium، Kena: Bridge of Spirits، اکشن-ماجراجویی لذت بخش 2022 است که در آن شما به عنوان یک شمن وظایفی را بر عهده می گیرید و قبیله کوچکی از موجودات دوست داشتنی را رشد می دهید تا به شما در حل معماها کمک کنند.
با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که توسعه بازی پیچیده است و محدوده سندباکسی که Redfall در آن اتفاق میافتد، میتواند یکی از دلایلی باشد که باعث میشود وضوح نسبت به نرخ فریم عکسها ترجیح داده شود. در مصاحبه قبلی، هاروی اسمیت، مدیر خلاق، همچنین اشاره کرد که این بازی تحت چالش های همه گیر COVID-19 و قطعی برق مکرر توسعه یافته است.