کمپانی قهرمانان از سگا جدا می شود

Relic Entertainment سازنده بازی استراتژیک Company of Heroes به زودی از سگا جدا خواهد شد.

سگا اخیرا چندین کارمند از استودیوهای خود در بریتانیا را اخراج کرد و به نظر می رسد در حال برنامه ریزی برای تغییرات بیشتر و سازماندهی مجدد کسب و کار غربی خود است. در حال حاضر یکی از مهم ترین تغییرات در زیرمجموعه های سگا، استقلال استودیوی سرگرمی Relic است. با جدا شدن از سگا، این سازنده کانادایی به یک استودیوی مستقل تبدیل می شود و می تواند مانند هفت سال اول فعالیت خود، آزادانه به توسعه بازی ها ادامه دهد.

یورگن پست سگا که اخیراً ریاست بخش اروپایی سگا را بر عهده گرفته است، در بیانیه‌ای خطاب به کارمندان شرکت گفت: «سگا در حال همکاری نزدیک با Relic Entertainment در این انتقال است و ما برای آنها بهترین‌ها را برای آینده آرزو می‌کنیم.

Relic Entertainment با توسعه بازی های استراتژی همزمان خود در بین گیمرها محبوبیت پیدا کرده است. در طول سال‌ها، سازنده روی برخی از بهترین بازی‌های استراتژیک تمام دوران کار کرده است، از جمله سری Company of Heroes، سری Homeworld، Warhammer 40,000: Dawn of War و Age of Empires 4. این استودیو توسط سگا در سال 2018 خریداری شد. 2013 و قبلا متعلق به For THQ بود.

در حال حاضر، این دو شرکت هیچ جزئیاتی در مورد هزینه این معامله و نحوه تقسیم مالکیت IP ها، بازی های مشترک و پروژه های آینده به اشتراک گذاشته اند. برای اطلاع از آخرین جزئیات این قرارداد با ما همراه باشید.

بخوانید  Sonic The Hedgehog Black Friday Deals - Save Big On Toys And Collectibles