کاهش شدید 72 درصدی فروش فلش در هفته دوم عرضه


فلش در دومین آخر هفته خود 72 درصد سقوط کرد و آن را به یکی از بزرگترین شکست های تجاری سال تبدیل کرد.

فیلم فلش بالاخره وارد اکران سینما شد و برخلاف انتظار منتقدان، نقدهای متوسطی را برای این فیلم منتشر کردند و تماشاگران در گیشه واکنش چندان مثبتی نسبت به این فیلم نداشتند و حالا طبق آخرین اخبار اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلم دنیای دی سی در هفته دوم با افت شدید فروش مواجه شد. ورایتی گزارش داد که فلش در هفته دوم اکران خود در سه روز آخر هفته تنها 15.265 میلیون دلار در باکس آفیس آمریکای شمالی فروخت که در آخر هفته دوم 72.3 درصد کاهش یافت و از جایگاه اول به سوم باکس آفیس ایالات متحده جهش کرد.

این کاهش فروش تقریباً مشابه Morbius در سال گذشته است که با افت فروش 73.8 درصدی مواجه شد و در نهایت کمتر از 75 میلیون دلار در آمریکا فروخت. مجموع فروش فلش در ایالات متحده به 87.4 میلیون دلار رسید و همچنین 123.2 میلیون دلار دیگر در باکس آفیس بین المللی فروخت. مجموع فروش جهانی The Flash نیز از مرز 200 میلیون دلار عبور کرده است و اکنون این فیلم در مجموع بیش از 210.9 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.

تصویر جدید بری آلن/فلش در فیلم فلش

بدون در نظر گرفتن هزینه تبلیغات، فیلم فلش با بودجه ای در حدود 200-220 میلیون دلار تولید شد و اکنون فیلم فلش کار بسیار سختی برای بازیابی هزینه ها و رسیدن به سودآوری دارد. آن فیلم باید حداقل 400 تا 500 میلیون دلار می فروخت و اکنون از فیلم فلش به عنوان بزرگترین شکست تجاری سال 2023 تاکنون یاد می شود. برادران وارنر به ویژه با توجه به حضور چندین نسخه از بتمن و چندین حضور پرافتخار در گیشه، امید زیادی به موفقیت این فیلم داشتند، اما نتایج مطابق نظر آنها پیش نرفت.

بخوانید  Paper Mario: The Thousand-Year Door for Switch تاریخ انتشار در ماه مه دریافت می کند

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، مایکل شانون، ستاد کلمونز، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، مونیکا جکسون، جرمی آیرونز و رودی مانکوسواز جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در فیلم فلش قطعی و اعلام شده است. اندی موچیاتی که قبلا فیلم It and It: Chapter 2 را کارگردانی کرده بود، فیلم فلش را بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسوننویسنده فیلم Bumblebee مسئول آن بود.