کارگردان همیلتون بازیگران برای کارگردانی فیلم Live-Action Moana

در اوایل بهار امسال، کمپانی دیزنی از بازسازی موانا در قالب یک فیلم لایو اکشن بازگشت. دواین جانسون برای بازی در نقش Maui، نیمه خدای باشکوه منادی باد و دریا. دواین جانسون از Seven Bucks Productions، بو فلین از شرکت فلین پیکچر، دنی گارسیا و هیرام گارسیا آنها به عنوان تهیه کننده فیلم موآنا کار می کنند. جرد بوشموآنا یکی از نویسندگان انیمیشن دانا لدوکس میلر فیلمنامه این فیلم زنده در حال نگارش است.

کارگردان همیلتون، توماس کیل، سکان هدایت لایو اکشن موآنا از دیزنی را بر عهده می گیرد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم توماس کیلهمیلتون کارگردان برنده جایزه تونی قرار است کارگردانی لایو اکشن Moana از دیزنی را بر عهده بگیرد. این فیلم بر اساس یک موزیکال فانتزی به همین نام ساخته شده است که در سال 2016 منتشر شد.

موآنا از اساطیر پلینزی الهام گرفته شده و داستان موآنا را روایت می کند که از دستورات پدرش سرپیچی می کند و به ماموریتی می رود تا یک اثر مرموز را به الهه ای به نام تیفیتی بازگرداند. پدر موانا رئیس جزیره ای است که با یک فاجعه زیست محیطی قریب الوقوع روبرو است. در طول راه، موانا مائویی را از دست یک خرچنگ وحشی نجات می‌دهد و قدرت تبدیل شدن به رئیسی را به دست می‌آورد که پدرش می‌خواست.

طبق اعلام شرکت دیزنی، برداشت جدید، مانند انیمیشن اصلی، با هدف بزرگداشت جزایر، جوامع و سنت‌های ساکنان جزایر اقیانوس آرام ساخته شده است. این فیلم لایو اکشن از نگاه زنی جوان روایت می شود که مشتاق ترسیم مسیر خود است. آلی کراوالیوصداپیشه موانا در انیمیشن اصلی اسکات شلدون از Flynn Picture، آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این فیلم کار می کنند. اثری که هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

بخوانید  CoD: Warzone 2 DMZ - نحوه دسترسی به ساختمان 21 و دریافت کارت کلید