چتربازی بسیار خطرناک تام کروز در فیلم جدید ماموریت غیرممکن 7 پشت صحنه


ویدیوی جدید از در بال ها فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One با بدلکاری های خطرناک تام کروز منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی بدلکاری دیگری از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است. امروز پارامونت ویدیویی از پشت صحنه فیلم Mission Impossible 7 منتشر کرد که در آن تام کروز در حال پرواز با سرعت است که نوعی پاراگلایدر است و در طی آن لحظات خطرناک و هیجان انگیز این شیرین کاری را می بینیم که البته خود تام کروز نیز اعتراف می کند. ، شرایط محیطی مانند وزش باد شدید می توانست آسیب جدی به این بازیگر نترس وارد کند.

در طول این ویدئو، سازندگان Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One می گویند که تام کروز بیش از 3 سال برای انجام بدلکاری تمرین و تمرین کرده است و این ورزش یکی از محبوب ترین ورزش های خطرناک در جهان محسوب می شود. تام کروز تمام این خطرات را پذیرفت. او پذیرفت که یک شیرین کاری مهیج دیگر را اجرا کند. در ادامه می توانید این ویدیوی جالب را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط:

  • 6 شیرین کاری تام کروز که می تواند منجر به مرگ او شود

تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، عیسی مورالس، پام کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دیلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا آنها از جمله بازیگران قسمت های هفتم و هشتم فیلم ماموریت غیرممکن هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. کریستوفر مک کوری که او پیش از این کارگردانی و نگارش فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت Mission: Impossible – Dead Reckoning بازگشت.

بخوانید  قرارداد ده ساله مایکروسافت با پلی استیشن فقط شامل Call of Duty می شود

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One قرار است در 14 جولای اکران شود و پس از آن Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در 28 ژوئن 2024 منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر