طبق ردیابی اولیه، باربی می تواند در گیشه از اوپنهایمر پیشی بگیرد



به نظر می رسد زمانی که فیلم در 21 جولای اکران شود، دنیای باربی خواهد بود. اعداد و ارقام اولیه جدید حاکی از آن است که فیلم با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ می تواند تا 80 میلیون دلار در اکران خانگی در آخر هفته فروش داشته باشد که دو برابر پیش بینی ها برای اوپنهایمر کریستوفر نولان است.

با توجه هالیوود ریپورتر، انتظار می رود باربی بین 70 تا 80 میلیون دلار درآمد داشته باشد، اگرچه برادران وارنر. ظاهراً فکر می‌کند 60 میلیون دلار بیشتر در میدان توپ فیلم است. در هر صورت، به راحتی می‌تواند به دنبال اوپنهایمر باشد که انتظار می‌رود 40 میلیون دلار فروش داشته باشد.

ماه آینده این فیلم بمب علیه بمب خواهد بود، هرچند شایعاتی مبنی بر تاخیر در ساخت فیلم نولان به گوش می رسید. باربی و اوپنهایمر هر دو در 21 ژوئیه پخش خواهند شد، با این که فیلم بعدی یکی از کمترین افتتاحیه های نولان از زمان The Prestige است که در سال 2006 به فروش 14.8 میلیون دلاری دست یافت. مت دیمون و فلورانس پوگ

اوپنهایمر نسبت به فیلم قبلی نولان، Tenet، بودجه بسیار کمتری دارد، زیرا تنوع گزارش می دهد که او 100 میلیون دلار ساخته است. به این ترتیب، هالیوود ریپورتر اشاره می‌کند که دم فیلم با درجه R احتمالاً نقش بیشتری در موفقیت فیلم در گیشه در مقایسه با افتتاحیه آخر هفته خواهد داشت.

در همین حال، باربی عروسک نمادین را در فیلمی به کارگردانی گرتا گرویگ از لیدی برد از دنیای خود به دنیای واقعی می بیند. او همچنین به همراه همسرش نوآ بامباخ که کارگردانی فیلم Marriage Story و White Noise بود، این فیلم را نوشت. موسیقی متن فیلم باربی شامل تصنیف قدرتمندی خواهد بود که گاسلینگ در نقش کن خوانده است.

بخوانید  پخش تریلر جدید گیم پلی آپدیت بزرگ بازی Resident Evil Village

برای اطلاعات بیشتر، بهترین فیلم‌های نولان را که بر اساس امتیاز متاکریتیک رتبه‌بندی شده‌اند، ببینید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر