پخش تریلر جدید گیم پلی آپدیت بزرگ بازی Resident Evil Village

شرکت کپکام در ویدیویی مفصل به نمایش محتوا و گیم‌پلی بسته الحاقی Winters Expansion بازی Resident Evil Village پرداخته است.

دانلود ویدیو از آپارات

در همین راستا شرکت کپکام در جریان رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۲، ویدیوی مفصلی از محتوا و گیم‌پلی بسته الحاقی Winters Expansion بازی Resident Evil Village را منتشر کرده است. این بسته الحاقی قرار است سه محتوای اصلی را به بازی اضافه کند که اولین آن‌ها امکان تجربه‌ی کمپین Village با زاویه‌ی دوربین سوم شخص است. البته در این حالت مکانیسم‌های گیم‌پلی نسخه‌ی اصلی حفظ خواهند شد و کپکام برای ارائه‌ی تجربه‌ای عالی، انیمیشن‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

محتوای بعدی حالت Mercenaries است که مراحل و شخصیت‌های جدیدی از جمله هایزنبرگ و لیدی دیمیترسکو را با توانایی‌های منحصر به فردشان در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. محتوای سوم بسته الحاقی Winters Expansion، کمپین داستانی Shadows of Rose خواهد بود. این قسمت داستانی جدید بازیکنان را به ۱۶ سال بعد از وقایع Resident Evil Village می‌برد که در آن بازیکنان کنترل رز را به‌دست خواهند گرفت و باید به ذهن Megamycete وارد شوند. در تریلر جدیدی که کپکام پخش کرده است، می‌توانیم شاهد بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی این کمپین به مانند انواع دشمنان و شیوه‌ی مبارزه با آن‌ها باشیم.

اگر از طرفداران سری رزیدنت ایول هستید و از تجربه‌ی نسخه‌ی Resident Evil Village لذت برده‌اید، شرکت کپکام در آینده برنامه‌های جذاب بیشتری برای آن تدارک دیده است. در شروع کار بسته الحاقی Winters Expansion که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، قرار است در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) امسال عرضه شود. همچنین نسخه‌ی Gold Edition بازی Resident Evil Village نیز قرار است در همین تاریخ به‌دست بازیکنان برسد.

بخوانید  با وجود آنچه نتایج گوگل می گوید، Starfield نسخه بتا ندارد
شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Resident Evil Village را با تیم یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

در پایان کپکام تاکید کرد علاوه‌بر نسخه‌ی ابری Resident Evil Village که به‌تازگی برای نینتندو سوییچ معرفی شده است، این بازی در آینده راهی پلتفرم Mac خواهد شد.

مبارزه رز با یک هیولای جدید در کمپین Shadows of Rose بازی Resident Evil Village