پچ یادداشت های Apex Legends Mobile Underworld


آپدیت میان فصل Apex Legends Mobile، Underworld، قرار است فردا به صورت زنده منتشر شود. همراه با نبرد پاس استاندارد و لوازم آرایشی رویدادهای فصلی، به‌روزرسانی Underworld همچنین Revenant را به فهرست اسطوره‌های بازی‌های موبایل معرفی می‌کند و او را به سومین شخصیت متوالی تبدیل می‌کند که از کنسول/کامپیوتر به موبایل می‌رود. اما سایر تغییرات به راحتی قابل مشاهده نیستند، مانند ترفندهای ظریف در یادداشت های وصله به روز رسانی Underworld.

نوشته شده در وبلاگ توسعه دهنده Respawn در آخر هفته، یادداشت‌های وصله تمام بهینه‌سازی‌های گیم‌پلی را که قرار است در 29 نوامبر و زمانی که Underworld پخش می‌شود، ارائه شود. از رویدادهای فصلی جدید و LTM ها گرفته تا تغییرات نقشه، فصل 3.5 چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در اینجا همه چیزهایی است که درباره Apex Legends Season 3.5: Underworld فهمیدیم.

Underworld Battle Pass تم زمستانی را با زیبایی‌شناسی آینده‌نگر ترکیب می‌کند، و در نتیجه پوسته‌هایی شگفت‌انگیز مانند Ash’s Legendary Tier Chimera Fire Legend Skin ایجاد می‌کند که بازیکنان هنگام خرید هر آیتمی، فورا قفل آن را باز می‌کنند. نسخه ممتاز Underworld Battle Pass.

Revenant، البته، آخرین Legend است که اولین Apex Mobile خود را آغاز کرده است، و با تمام قابلیت‌های کنسول/کامپیوتر دست نخورده، از جمله توانایی بزرگ‌کردن پارکینگ در World’s Edge مانند نوعی عنکبوتیه مصنوعی وارد بازار می‌شود. اما درست مانند سایر افسانه‌های موبایل، Revenant یک درخت مهارت ویژه شامل ۹ امتیاز قابل باز شدن را ارائه خواهد کرد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا نحوه عملکرد توانایی‌های خود را سفارشی کنند. با این حال، تنها سه امتیاز را می توان در یک زمان تجهیز کرد، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

به‌روزرسانی جدید نقشه لبه جهان را با خود بازمی‌گرداند، بنابراین بازیکنان می‌توانند درست در زمان تعطیلات در زمین‌های بایر زمستانی بدوند و تیراندازی کنند. World’s Edge همچنین میزبان چندین LTM خواهد بود، مانند Second Shot، حالتی که به بازیکنان از کار افتاده اجازه می دهد تا به طور خودکار بازپخش شوند. مراسم راه اندازی سال نو نیز از فردا آغاز می شود و بازیکنانی که آن را تکمیل می کنند، آیتم های جایزه آرایشی مختلفی دریافت خواهند کرد.

اولین لایه پاس نبرد ممتاز به بازیکنان امکان دسترسی به پوسته افسانه ای جدید Ash را می دهد.
اولین لایه پاس نبرد ممتاز به بازیکنان امکان دسترسی به پوسته افسانه ای جدید Ash را می دهد.

البته، همه چیز رایگان نیست – رویداد Winner Wonderland Store Vault نیز از فردا شروع می شود و برای فرصتی برای باز کردن مجموعه آرایشی Eternal Tier به پول نقد IRL نیاز دارد. اما برای بازیکنانی که نمی خواهند شکست بخورند، همیشه فروشگاه Underworld وجود دارد، جایی که بازیکنان می توانند از ارز فصلی (که در این فصل جمجمه فلزی نامیده می شود) برای بازخرید انواع لوازم آرایشی با کیفیت بالا استفاده کنند.

بخوانید  حضور دیوید هاربر در فیلم Gran Turismo

دو رویداد دیگر درون بازی برای این فصل در نظر گرفته شده است که کمی غیرعادی هستند، مانند رویداد Nightmare Begins که بازیکنان را ملزم می کند تا سطل های لوازم Requiem را پیدا کرده و باز کنند تا جمجمه های فلزی دریافت کنند. رویداد دوم، Airdrop Escalation، شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد و دفعات پرتاب های خنثی Care Package است که هر کدام دارای سه سلاح کاملا مجهز هستند.

وقتی صحبت از سلاح شد، در این فصل صحبتی از تغییر اسلحه نیست. همچنین هیچ اشاره‌ای به تغییرات توانایی افسانه‌ای وجود ندارد، بنابراین بازیکنانی که امیدوارند شخصیت خاصی را به‌سختی یا عصبی ببینند، احتمالاً ناامید خواهند شد. اما یک خبر خوب برای بازیکنان با گوشی های قدیمی یا میان رده وجود دارد: به گفته توسعه دهندگان، Kings Canyon و World’s Edge یک “گذر بهینه سازی کامل” دریافت کرده اند، که باید بازی را کمی روان تر کند.

Apex Legends Mobile Season 3.5: Underworld در تاریخ 28 نوامبر در ساعت 5:00 بعد از ظهر PT / 8:00 PM ET عرضه می شود. می‌توانید یادداشت‌های کامل وصله توسعه‌دهنده را در زیر بخوانید:

یادداشت‌های پچ دنیای زیرین

با سلام به Legends و به Apex Legends Mobile: Underworld خوش آمدید.

Revenant در حال آمدن به Apex Games است و او مسئولیت را بر عهده گرفته است. هیچ کس بدون اینکه دستان خود را کثیف کند در یک ورزش خون شرکت نمی کند و هیچ کس بیش از این کابوس مصنوعی این ایده را نمایندگی نمی کند! Underworld رویدادهای زمان محدود، یک Battle Pass جدید و شروع رویدادهای فصل تعطیلات ما را به همراه دارد! دنیای زیرزمینی در 29 نوامبر در ساعت 17:00 PST آغاز می شود.

افسانه جدید: بازگشت

Revenant انسان بود. او بزرگترین قاتلی بود که سندیکای مزدور تا به حال داشته است. او عادت داشت در آینه نگاه کند و چهره انسانی اش را ببیند که به اطراف می چرخد. اما زمان همه چیز را تغییر می‌دهد، و زمانی که برنامه‌نویسی او سرانجام شکست خورد، دید که در دستان سندیکای مزدور و هاموند روباتیک به چه چیزی تبدیل شده بود: کابوس متحرکی از فولاد و گوشت باقی‌مانده. اربابانش او را به صورت شبیه‌سازی زنده کردند و بارها و بارها او را از چنگال مرگ ربودند و برای فراموشی برنامه‌ریزی کردند.

بخوانید  بابی کوتیک کیفیت پایین بازی های اکتیویژن بلیزارد را مقصر می داند

او سوگند خورد که آخرین کسی را که این کار را با او انجام داده است، تعقیب کند، اما بیش از دو قرن گذشته است، و همه آنها رفته اند… یا اینطور فکر می کرد. بازگشت Hammond Robotics به Outlands عطش او را برای انتقام دوباره شعله ور کرده است و او تا زمانی که کسی که به هاموند مرتبط است نمرده است متوقف نخواهد شد. البته او بدش نمی آید که در این راه تعدادی از افسانه ها را روده کند. او قبلاً به دلیلی برای کشتن نیاز داشت … اما او دیگر آن مرد نیست.

توانایی ها:

منفعل: ردیاب

Revenant می تواند سریعتر خم شود و از دشمنانش بالاتر برود.

توانایی تاکتیکی: سکوت

دستگاهی را پرتاب کنید که آسیب می رساند و توانایی های دشمن را برای مدت کوتاهی از کار می اندازد.

توانایی نهایی: توتم مرگ

توتمی را رها کنید که از کسانی که از آن استفاده می کنند برای مدت معینی از مرگ محافظت می کند. کاربران به جای کشته شدن یا سقوط، به توتم از راه دور منتقل می‌شوند و در صورت آسیب جدی به سطح خاصی از سلامت بازمی‌گردند.

مزایای افسانه:

ردیاب مرگ: سرعت راه رفتن خمیده افزایش می یابد

سوخت کابوس: کوهنوردی سلاح های شما را دوباره پر می کند.

ترس خزنده: به Revenant اجازه می دهد تا با کنترل افقی صعود کند.

بدجنس خستگی ناپذیره: Death Totem استالکر را به متحدان اعطا می کند.

فلج ترس: دشمنانی که توسط Silence ضربه می زنند نیز کند خواهند شد.

سایفون زامبی: در حالی که تحت تأثیر Death Totem، ضربه زدن به دشمنان HP را بازیابی می کند.

سازگاری با مبارزه: استفاده از فینیشر شما 100 امتیاز به EVO Shield شما اضافه می کند.

شتاب مرگ: استفاده از فینیشر باعث کاهش 30 درصد خنک شدن نهایی نهایی شما می شود.

بازجو: استفاده از فینیشر مکان تیم هدف شما را در نقشه کوچک نشان می دهد.

پاس جدید نبرد:

Underworld Battle Pass اینجاست تا لوازم آرایشی اسلحه قاتل و لوازم آرایشی افسانه ای زیبا را در اختیار شما بگذارد!

بخوانید  Sea of ​​Stars بیش از پنج میلیون کاربر دارد

رویدادهای جدید:

کابوس شروع می شود:

با Revenant، کابوس‌ها در این حالت زمان محدود می‌آیند: کابوس آغاز می‌شود!

سطل های Requiem Supply در سراسر World’s Edge و Kings Canyon ظاهر شده اند.

این سطل‌های عرضه حاوی جمجمه‌های فلزی هستند، یک ارز فصلی جدید که می‌توانید از آن برای باز کردن پاداش‌های عالی استفاده کنید!

راه پله هوا:

یک خیریه مرموز از Airdrops برای این فصل از Apex Games حمایت مالی کرده است. در طول این رویداد زمانی محدود، سرعت فرود ایردراپ بر روی نقشه افزایش می یابد و به سلاح های کاملا مجهز مجهز می شود!

شلیک دوم

Second Shot یک حالت Battle Royale با زمان محدود است که به شما امکان می دهد فوراً زمانی را احیا کنید که دشمنان شما انتظارش را ندارند. منتظر بمانید تا دشمنان شما گارد خود را پایین بیاورند و برای انتقام شیرین ضربه قاتل را وارد کنند!

شروع سال نو!

رویداد تعطیلات ما شروع می شود و تا سال جدید ادامه خواهد داشت!

در رویدادهای جشنواره شرکت کنید تا ارز رویداد ما را به دست آورید: طلا، و همچنین پوسته های افسانه ای و اسلحه حماسی و افسانه ای.

به روز رسانی های رتبه بندی شده:

فصل 3 Ranked Split در 29 نوامبر ساعت 17:00 PST به پایان می رسد. رتبه‌بندی‌ها مجدداً تنظیم می‌شوند و به‌دقت پس از شروع تقسیم بعدی در همان روز.

به روز رسانی خزانه:

فروشگاه جدید Wonderland Winner Vault از راه رسید. صندوقچه جدید 6 جایزه ابدی لوازم آرایشی را به همراه دارد!

جدید: فروشگاه اینترنتی اپکس لجندز موبایل

یک فروشگاه کاملاً جدید به تازگی افتتاح شده است که توسط Xsolla پشتیبانی می شود. فروشگاه آنلاین موبایل Apex Legends معاملات عالی در مورد طلای Syndicate و بسته های منحصر به فرد دارد! اینجا را بررسی کنید: http://store.playapexmobile.com/

رفع اشکال و بهبود

  • مجوز کامل برای نقشه های Kings Canyon و World’s Edge.

Apex Legends Mobile برای دانلود در دسترس است اندروید و iOS دستگاه ها

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.