پخش اولین تریلر گیم پلی Warhammer 40,000: Rogue Trader


در کنار انتشار اولین تریلر گیم پلی بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader، Owlcat Games از نسخه Collector’s Edition خود نیز رونمایی کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که Owlcat Games اولین تریلر گیم پلی بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این بازی که هم برای کاربران رایانه شخصی و هم برای کاربران کنسول در دسترس است، دارای مبارزات نوبتی است و در همکاری با Games Workshop توسعه یافته است.

در طول نمایش PC Gaming 2023، Owlcat Games تریلر جدیدی را منتشر کرد که بخش‌های مختلف Warhammer 40,000: Rogue Trader را نشان می‌دهد تا به گیمرها ایده‌ای درباره انتظاراتشان بدهد. طرفداران اکنون می توانند این بازی مورد انتظار را به لیست علاقه مندی های خود در Steam و GOG اضافه کنند.

دانلود فیلم آپارات

سازندگان همچنین از نسخه Collector’s Edition بازی با قیمت 299 دلار رونمایی کردند که به همراه نسخه دیجیتالی بازی و بسته ای شامل محتوای اضافی و دسترسی به نسخه های آلفا و بتا، شامل مجسمه 8 اینچی این شخصیت می باشد. Kasia Orselio، کتاب هنری با جلد گالینگور، گواهی تجارت (Warrant of Trade)، بنر Rogue Trader و بسته برچسب. در حال حاضر امکان پیش خرید این نسخه کلکسیونی در سایت Owlcat.games وجود دارد.

Warhammer 40,000 Collector's Edition: Rogue Trader

طرفداران اکنون می توانند با خرید Founder’s Pack حمایت خود را از Warhammer 40,000: Rogue Trader نشان دهند. کسانی که تصمیم به حمایت زودهنگام از توسعه دهندگان می گیرند، به نسخه های آلفا و بتا بازی دسترسی خواهند داشت و می توانند برای کمک به توسعه دهندگان بازخورد ارائه دهند، همچنین مجموعه ای از جوایز منحصر به فرد و آیتم هایی که فقط در اختیار کاربران اولیه قرار خواهد گرفت. مشارکت کنندگان .

بخوانید  Firearms Expert Reacts To Call Of Duty: Modern Warfare 3’s Guns PART 2 - Firearms Expert Reacts