شبکه HBO سریال The White Lotus را برای فصل دوم تمدید کرد

پخش فصل دوم نیلوفر سفید از شبکه HBO و هم اکنون ادامه دارد در آخر اخبار سینما و تلویزیون، سریال لیلی سفید برای فصلی دیگر بازخواهد گشت. شبکه HBO رسما اعلام کرد که سریال The White Lotus برای فصل سوم تمدید شده است. با این حال، هیچ اطلاعاتی از داستان، لوکیشن یا بازیگران فصل سوم این سریال کمدی-درام و گلچین منتشر نشده است و تنها می دانیم که مایک وایت، خالق، نویسنده و کارگردان سریال نیلوفر سفید بازخواهد گشت. برای فصل سوم

فصل اول سریال نیلوفر سفید 6 قسمت و فصل دوم این سریال کمدی درام 7 قسمت تولید شده است که تاکنون 3 قسمت از فصل دوم این سریال از شبکه HBO پخش شده است و قسمت چهارم نیز روی آنتن می رود. شبکه فردا صبح همچنین آخرین قسمت از فصل دوم سریال نیلوفر سفید در تاریخ 11 دسامبر پخش خواهد شد. اف. موری آبراهام، جنیفر کولیج، مگان فاهی، جون گریس، تام هالندر، اوبری پلازا، تئو جیمز، سابرینا ایمپاچاتوره، مایکل ایمپریولی، آدام دیمارکو، بئاتریس گرانو، هیلی لو ریچاردسون و تیز خواهد بود از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال نیلوفر سفید حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

پیش از آن، فصل اول سریال نیلوفر سفید در سپتامبر امسال موفق به کسب 10 جایزه امی شد و طبق گزارش HBO، بیش از 7.6 میلیون بیننده اولین قسمت از فصل دوم سریال را تماشا کردند. نیلوفر سفید در پلتفرم های مختلف، و رشد قابل توجهی در مقایسه با فصل اول این سریال، کمدی درام داشت. سریال نیلوفر سفید به طور کلی توسط منتقدان و بینندگان HBO تحسین شده است. هر فصل از این سریال داستان متفاوتی را روایت می کند و هیچ ارتباط داستانی با یکدیگر ندارد.

بخوانید  راهنمای ماجراجویی Sea Of Thieves A Dark Deception

شبکه HBO به طور رسمی از تمدید سریال The White Lotus برای فصل سوم خبر داد و آماری از تعداد بینندگان فصل دوم این سریال را منتشر کرد.