پاسخ امروز وردل (شماره 571) – 11 ژانویه 2022

ممکن است اواسط هفته باشد، اما هنوز هیچ کاهشی در این قطار وردل وجود ندارد. ما بازگشته‌ایم تا در مورد درست کردن Wordle کمک بیشتری به افراد نیازمند ارائه کنیم. این بار با پاسخ در 11 ژانویه کمک می کنیم. این یکی از ساده‌ترین پاسخ‌های سال 2023 است. این یک کلمه رایج است که املا یا قرار دادن حروف دشواری ندارد. با این حال، گاهی اوقات به دلیل تعداد کلمات ممکنی که می توانید از حروف ممکن بسازید، آسان ترین پاسخ ها سخت ترین پاسخ ها می شوند. اگر هنوز Wordle را راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید. با این حال، اگر قبلاً از نقطه شروع عبور کرده اید، احتمالاً به دنبال سرنخ هایی هستید.

اگر آن سرنخ‌ها برای شروع کافی نبودند، می‌توانید برای یافتن پاسخ کامل وردل 11 ژانویه به خواندن ادامه دهید. پاسخ کامل به وردل امروز… “سدان” است. مطمئناً به خودی خود کلمه دشواری نیست، اما در چارچوب پاسخ وردل، ممکن است برای برخی از بازیکنان کار سختی ایجاد کند. امیدوارم هر بازیکنی بتواند امروز به روند وردل خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

خوشبختانه در ادامه این مقاله این را ارائه می دهیم. ما همچنین پاسخ کامل را حتی پایین‌تر بیان می‌کنیم، بنابراین اگر نمی‌خواهید خراب شوید، سرنخ‌های زیر را نخوانید.

بخوانید  بازی Sifu بیش از دو میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است

پاسخ امروز وردل – 11 ژانویه 2022

ما با دو نکته که مستقیماً به پاسخ وردل مربوط می شود شروع می کنیم، اما فوراً آن را رد نکنید.

  • سرنخ 1: این کلمه عمدتاً برای توصیف نوع خاصی از بدنه خودرو استفاده می شود. این نوع بدنه خاص به طور سنتی دارای پنج صندلی، یک صندوق عقب و چهار پنجره جانبی است.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است که یکی نزدیک به اول و دیگری نزدیک به انتهای کلمه است. تکرار حروف در این کلمه وجود ندارد. حرف شروع “s” است.