سریال Fear the Walking Dead با اعلام تاریخ پخش فصل هشتم به پایان می رسد

فصل هشتم Fear the Walking Dead هفت سال پس از وقایع فصل قبل اتفاق می‌افتد و مدیسون و مورگان تلاش می‌کنند دختری به نام مو را از PADRE نجات دهند، جایی که بازماندگان اکنون تحت نظارت بی‌رحمانه زندگی می‌کنند و معتقدند که می‌توانند زندگی بهتری برای خود بسازند. . علاوه بر این، اولین تصاویر از فصل پایانی سریال Fear the Walking Dead منتشر شده است که در زیر مشاهده می کنید:

AMC رسما تایید کرد که Fear the Walking Dead در فصل هشتم به پایان خواهد رسید و تاریخ شروع فصل آخر سریال را اعلام کرد.

سریال Fear the Walking Dead اولین سریال اسپین آف از دنیای مردگان متحرک و اکنون بود در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین اسپین آف سریال The Walking Dead به پایان رسید. AMC رسما تایید کرد که Fear the Walking Dead در فصل هشتم به پایان می رسد. همچنین تاریخ شروع قسمت اول فصل پایانی سریال Fear the Walking Dead اعلام شده است که بر اساس آن فصل هشتم سریال Fear the Walking Dead در تاریخ 14 می 2023 (24 می 1402) آغاز خواهد شد.

کیم دیکنز، لنی جیمز، روبن بلیدز، کلمن دومینگو، دانای گارسیا، جنا الفمن، الکسا نیسون، کارن دیوید، آستین آملیو، مو کالینز و کریستین اوانگلیستا از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال Fear the Walking Dead حضور دارند. نقش بازی کن. همانند فصل های قبل، اندرو چمبلیس و ایان گلدبرگ بازگشته اند تا فصل آخر Fear The Walking Dead را بسازند که انتظار می رود 12 تا 16 قسمت اجرا شود.

بخوانید  نرخ فریم Dragon's Dogma 2 روی کنسول‌ها لو رفت
تحریریه مجله بازی یک گیمر