ویدیوی پشت صحنه سکانس اکشن رم از فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط:

  • 6 شیرین کاری تام کروز که می تواند منجر به مرگ او شود

تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، عیسی مورالس، پام کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دیلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا آنها از جمله بازیگران قسمت های هفتم و هشتم فیلم ماموریت غیرممکن هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. کریستوفر مک کوری که او پیش از این کارگردانی و نگارش فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت Mission: Impossible – Dead Reckoning بازگشت.

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One قرار است در 14 جولای اکران شود و پس از آن Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در 28 ژوئن 2024 منتشر خواهد شد.

ویدیوی فوق العاده از پشت صحنه فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است که در آن شاهد یکی از صحنه های اکشن فیلم هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدئوی جدید از پشت صحنه فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است. پارامونت به تازگی این ویدیوی پشت صحنه یک سکانس تعقیب و گریز اکشن Mission Impossible 7 را منتشر کرده است که در آن تام کروز، بازیگر نقش اتان هانت، با هیلی آتول در ماشین فرار می کند، قبل از اینکه ما این را در تریلرهای فیلم دیدیم، اما اکنون می توانیم پشت صحنه ساخت این صحنه اکشن را بهتر ببینید:

بخوانید  مقابله کاپیتان مارول با تهدیدها در تریلر فیلم The Marvels
تحریریه مجله بازی یک گیمر