واکنش منتقدین به بازی God of War Ragnarok



منبع

تلاش‌های کریتوس و آترئوس برای دوری از رگناروک در بازی God of War Ragnarok

God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان ماه برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. جهانی بزرگ‌تر و گیم‌پلی‌ای متنوع‌تر از جمله مواردی است که تیم سازنده به کاربران وعده داده است و انتظار می‌رود کاربران ماجراجویی‌ای عمیق‌تر را نسبت‌به گذشته تجربه کنند. حال امروز بعد از ظهر میانگین امتیازات بازی God of War Ragnarok منتشر شد و شاهد عملکرد فوق‌العاده جدیدترین انحصاری سونی هستیم. در ادامه می‌توانید بخشی از نظرات منتقدان God of War Ragnarok را در یک گیمر مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

God of War Ragnarok

God of War Ragnarok به نحو فوق‌العاده‌ای یک بازی خاص است. همانند اندک بازی‌های عرضه شده یک اثر حیاتی به حساب می‌آید که پر شده از عملکردی فربینده و داستانی عالی را تا آخرین اکت حیرت‌آور ارائه می‌دهد. این بازی‌ای است که تمامی اهداف خود را در بالاترین سطح ممکن عملی کرده است.

آی‌جی‌ان: ۱۰۰ از ۱۰۰

من متوجه شدم که God of War Ragnarok یک تجربه عجیب چندبخشی است. در ابتدای آن احساس سبکی خاصی می‌کنید. در ادامه روند خوبی دارد، اما فاقد عمق کافی است. این در حالی است که در انتها سنگینی خاصی را حس خواهید کرد که این سنگینی لحظه به لحظه با نسخه پیشین برابری می‌کند. به‌غیر از تجربه داستانی ۱۵ ساعته که سعی شده در قالب یک تجربه ۳۰ ساعته ارائه شود، God of War Ragnarok به‌راحتی یکی از بهترین بازی‌های سال پلی استیشن 5 است. این گفته با درنظر گرفتن مواردی مثل کم عمق‌تر بودن بازی نسبت به نسخه پیشین، سطح پولیش و سرگرمی یکسان نسبت به گذشته است؛ حتی با وجود اینکه داستان صرفا به‌نظر می‌رسد برای پر کردن زمان است. در زمان مناسب حساس شدن بازی را حس می‌کنید درانتها، ضربانی بی‌شمار و رزولوشنی رضایت بخش را احساس خواهید کرد.

بخوانید  واکنش جیمز کامرون به موفقیت آواتار 2: استریم کافی است

God of War را می‌توان یکی از بهترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی و پلی استیشن دانست که سه‌گانه ابتدایی آن را می‌توان گل سر سبد بازی‌های هک اند اسلش نامید. این در حالی است که سانتا مونیکا، خالق خدای جنگ، در نسخه چهارم دست به تغییرات بزرگی زد و این بار کریتوس با ظاهری پخته‌تر و سبک و سیاقی متفاوت‌تر به خانه گیمرها آمد. پس از God of War محصول سال ۲۰۱۸، کاربران تشنه‌تر از گذشته منتظر ادامه بازی بودند تا متوجه سرنوشت کریتوس شوند و حال کمتر از یک هفته تا عرضه بازی زمان باقی‌مانده است.

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

برای هر خشونت در بازی، یک احساس کلی و مربوط وجود دارد. اینکه چقدر احساسی شوید، شخص به شخص متفاوت است، اما تعدادی از سکانس‌ها من را با اشک ریختن رها کردند. God of War Ragnarok تیم داستان‌سرایی سونی سانتا مونیکا را به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در این حرفه معرفی می‌کند.

God of War Ragnarok یک دستاورد فوق‌العاده است و سطح جدید و بلند پایه را خلق کرده که سبب شده محصولات مشابه به آن در مقایسه فانی به‌نظر رسند.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

بعد از ظهر میانگین امتیازات بازی God of War Ragnarok منتشر شد و شاهد عملکرد فوق‌العاده جدیدترین انحصاری پلی استیشن 5 هستیم.

God of War Ragnarok تعریف واژه «شاهکار» است که شامل بعضی از بهترین مبارزات تمام دوران و داستانی گیرا، تکان‌دهنده و جاه‌طلبانه است. همچنین شامل موارد بسیاری برای انجام دادن است تا جلوی تمام شدن بازی را بگیرید.

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

گاد ایز گیک: ۱۰۰ از ۱۰۰