هیدئو کوجیما به احتمال حضور لیا سیدو در Death Stranding 2 اشاره می کند

هیدئو کوجیما، خالق بزرگ بازی های ژاپنی، پست جدیدی را در حساب توییتر خود منتشر کرد که در آن بازیگر بعدی پروژه جدید خود را ارائه می کند. این توییت پس از تایید حضور ال فانینگ و کاتسونا شیوری در پروژه معمایی اعلام نشده Kojima Productions منتشر شده است.

این بازیگر فرانسوی شاید آخرین قطعه از پازل در بازی جدید کوجیما در حال حاضر باشد، اما این موضوع باعث می‌شود مخاطبان سوالات بیشتری داشته باشند. می دانیم که کوجیما برای این بازی با ایکس باکس کار خواهد کرد، اما حداقل دو پروژه در کوجیما پروداکشنز در دست اجراست که باعث می شود Overdose برای ایکس باکس و Death Stranding 2 برای پلی استیشن ممکن شود.

تیزر کوجیما Leia Seydoux در Death Stranding 2

هیدئو کوجیما که مدتی است با انتشار تیزرهای کوچک پروژه بعدی خود نکاتی را به طرفداران می دهد، این بار تصویری از لیا سیدو با سوالاتی مبهم در توییتر منتشر کرد.

لوگوی بازی بعدی کوجیما

در کنار این تصاویر سوالاتی از قبیل “چگونه؟” و چرا؟” نوشته کوجیما، قبلا استفاده شده است. با این حال، تصویر تیره چهره بازیگر جدید ممکن است غیرمنتظره باشد. بسیاری از طرفداران منتظر بودند تا Margaret Qualley پس از لو رفتن پروژه Overdose کوجیما فاش شود، اما این تصویر متعلق به Lea است. سیدوکس، ستاره دیگر Death Stranding.

برخی از خبرنگاران صنعت بازی مانند تام هندرسون بر این باورند که این تصاویر تازه منتشر شده مربوط به بازی Death Stranding 2 است که احتمالا در مراسم اهدای جوایز بازی امسال به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که این استودیوی ژاپنی کدام یک از دو بازی را روی این پروژه مرموز کار خواهد کرد. طبق گزارش‌های چند ماه گذشته، دنباله‌ای بر بازی Death Stranding و یک تجربه تعاملی متفاوت برای پلتفرم Xbox با کمک بخش ابری که با نام رمز Overdose در حال توسعه است، دو پروژه اصلی در دست توسعه هستند. در حال حاضر در Kojima Productions.

بخوانید  صلح؛ دریای مربا و کارت هدیه (بدون نیاز به رمز عبور!)

اقتباسی از فیلم Léa Seydou با تیزر کوجیما

کوجیما قبلاً لوگوهای مرموزی را منتشر کرده بود که بسیار شبیه به عناصر Death Stranding بود. علاوه بر این، اشاره به عبارت «شروع یک ماجراجویی جدید» نیز برای کسانی که ساعت ها با پل های سام پورتر سفر کرده اند، معنای خاصی دارد، اما می تواند یک تصور اشتباه نیز باشد.