صلح؛ دریای مربا و کارت هدیه (بدون نیاز به رمز عبور!)

پس از دانلود پاکسیت وارد یک برنامه مدرن با رابط کاربری زیبا و ساده می شوید. پیدا کردن محصول مورد نظر با توجه به دسته بندی های دقیق و جداسازی محصول بسیار آسان است. همچنین در این برنامه می توانید سایر قسمت های مفیدی که برای راحتی شما ساخته شده است را مشاهده کنید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و بخش های مختلف این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اقامتگاه

این رویای هر گیمری است که بدون محدودیت دنیای استیم را فتح کند، در اطراف پرسه بزند، هر چیزی را که می خواهد بخرد و بازی کند. اکنون با امکان خرید گیفت کارت استیم از پاک سایت، تنها یک قدم با دانلودهای بی پایان و پرداخت های درون برنامه ای بدون دردسر در استیم فاصله دارید. به سادگی مقدار و منطقه کارت هدیه مورد نظر را مشخص کرده و روی دکمه خرید کلیک کنید.

ویژگی های اپلیکیشن Paksit

گزارش پایان اطلاعیه

با اپلیکیشن Pakcit را دانلود کنید، وارد دریای بازی‌ها و سرویس‌ها و پلتفرم‌های محتوای محبوب دنیا شوید و بدون محدودیت در آن شنا کنید. به یاد داشته باشید که امنیت و قانونی بودن این برنامه تجربه دلپذیر شما را تضمین می کند. آنچه را که می خواهید انتخاب کنید و با یک پرداخت ساده آن را دریافت کنید.

داشتن پوسته های مختلف و لباس های کمیاب در PUBG دیگر یک رویا نیست. شما فقط باید تصمیم بگیرید که بدون دردسر و با ارزان ترین قیمت uc خریداری کنید. با خرید از Paxit، نگران مسدود شدن یا سوء استفاده از حساب خود نباشید، زیرا هیچ رمز عبوری از شما گرفته نشده و شخص دیگری وارد حساب شما نخواهد شد.

2) جم فری فایر

بخوانید  اعلام تاریخ پخش فصل یازدهم سریال American Horror Story

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

در ادامه می توانید برخی از محصولاتی که کاربران بیشترین دریافت را داشته اند را مشاهده کنید:

شما آن را دوست ندارید پاکیزگی https://www.paxit.ir سوار شو؟!

قانونی بخرید، پسورد ندهید، هرگز تحریم نشوید!

این برنامه به شما امکان خرید کارت هدیه برای بازی ها، ارزهای رایج داخلی (جواهرات، الماس و غیره) و همچنین اشتراک بهترین وب سایت ها و اپلیکیشن های جهان (Spotify، Netflix و غیره) را می دهد. با پرداخت ریالی “بدون نیاز به رمز عبور” و “تحویل فوری” آوردن.

چرا از Paxit استفاده کنیم؟!

  • سریع ترین خرید ممکن در ایران (تحویل فوری)
  • بدون نیاز به رمز عبور و ورود به حساب های خود
  • خرید ایمن و تحویل خودکار
  • ضمانت عدم تحریم و صورتحساب قانونی حساب ها
  • دارای انواع پکیج ارزان و مقرون به صرفه می باشد
  • ایمن ترین راه برای شارژ کردن حساب خود در مقایسه با رقبا
  • قابل استفاده در سایت یا اپلیکیشن های ویندوز و اندروید

این دفتر مرکزی شما در پاکسیت است. در قسمت پروفایل می توانید به ویژگی های منحصر به فردی مانند قسمت «خریدهای قبلی» دسترسی داشته باشید تا به راحتی خریدها و اطلاعات آنها را مدیریت کنید. همچنین اگر سوالی در ذهن دارید می توانید به قسمت پشتیبانی پروفایل مراجعه کرده و آن را بپرسید و سریع پاسخ خود را دریافت کنید. همچنین می توانید تمامی راه های ارتباط با پکسیت و قوانین استفاده از آن را در این قسمت بیابید و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

Paxit را دانلود کنید، در سراسر جهان پرداخت کنید

در بسیاری از مواردی که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد، دیده ایم که با خرید ارز درون بازی، حساب بازیکن مسدود شده است، دلیل این مورد نیز منبع غیرقانونی پرداخت و ارسال پول بوده است. اما در هنگام خرید از پاکسیت این اتفاق نمی افتد. در واقع این پلتفرم تمامی محصولات خود را به صورت اورجینال آماده کرده است و در واقع خرید شما از همان شرکت اصلی مورد نظر شما انجام می شود. بنابراین هیچ اتفاقی برای حساب شما نمی افتد.

بخوانید  Gaming Charity SpecialEffect Will Receive Prestigious BAFTA Special Award

تحویل فوری با سرعت جادویی!

برای زنده ماندن در جزیره فورتنایت و نجات خود از دست 100 ساکن موقت جزیره، هرچقدر هم که ابزار و تجهیزات داشته باشید، کافی نیست. ممکن است فکر کنید که با مرور فضای بازی می توانید هر چیزی را که می خواهید به صورت رایگان پیدا کنید، اما واقعاً اینطور نیست. شما شانس قهرمان شدن برای همیشه ندارید! با خرید Vibox، Battle Pass یا Starter Pack از پاکسیت، انواع پوسته، رقص، ایموت، اسلحه و … در دستان شما هستند

تفکیک محصولات در این بخش بر اساس پلتفرم ها، نوع محتوا و … می باشد. به عنوان مثال می توانید از طریق دسته بندی بازی های موبایل، بازی های رایانه ای، کنسول ها، نرم افزار و سرگرمی و … جستجو کنید.

تحصیلات

اما بخش آموزش فقط به این موارد محدود نمی شود. محتوای مقایسه ای این برنامه راهنمای بسیار خوبی برای تصمیم گیری بهتر شماست. علاوه بر این، لیست‌ها و ترکیب‌های مختلف بهترین بازی‌ها برای ایجاد حساب‌های مختلف می‌توانند به شما در انتخاب یک بازی، لذت بردن از آن و تجربه بهتر کمک کنند.

مشخصات

در این قسمت که صفحه اصلی محصولات پاک سیت است می توانید نام محصول مورد نظر خود را در نوار جستجوی هوشمند بنویسید و آن را پیدا کنید. همچنین می توانید دسته بندی های ایجاد شده بر اساس شباهت محصولات آنها را مرور کنید و آنچه را که نیاز دارید بیابید.

یکی از نگرانی های مهم هنگام خرید ارز بازی یا اشتراک برنامه های خارجی قانونی بودن آنهاست. اکثر بازی‌ها در صورت شناسایی منبع ناشناخته‌ای که در تلاش برای تکمیل یک تراکنش مالی است، بلافاصله حساب کاربر را مسدود می‌کنند. آنها این کار را برای افزایش امنیت خود انجام می دهند و هیچ استثنایی قائل نیستند.

بخوانید  احتمال فراهم شدن امکان دانلود از طریق LAN برای استیم

جذاب ترین پوسته ها و تجهیزات بازی Free Fire را با الماس های خود خریداری کنید و در میدان جنگ خون بریزید. شما می توانید آن الماس های مهم و سرنوشت ساز را در پاک سیت با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. اکنون زمان یک معجزه بزرگ در بازی است تا دیگران را شگفت زده کند.

3) Fortnite vibox

مزیت بزرگ پاکسیت پشتیبانی قوی و سرعت بالای آن است. پس از خرید محصول مورد نظر در این برنامه بدون معطلی آن را دریافت خواهید کرد.

پرفروش ترین محصولات ما

خرید CPU PUBG

1) یوسی PUBG موبایل

در پاکسیت می توانید برای هر چیزی که نیاز دارید، بدون هیچ محدودیتی کارت هدیه یا اشتراک بخرید و بلافاصله آنها را دریافت کنید.

وقتی نوبت به خرید بازی، کارت هدیه و خدمات اشتراک می رسد، همیشه این نگرانی وجود دارد که چگونه از آنها استفاده کنید. چگونه آنها را فعال کنیم. خدمات مختلف چه امکاناتی را ارائه می دهد و کدام یک از بسته های موجود ارزش خرید بیشتری دارد. همه اینها در مولفه آموزشی برنامه پاکسیت در دسترس شماست تا بتوانید با خیال راحت و با اطمینان نیازهای خود را برآورده کنید.

خرید وبکس فورتنایت

4) کارت هدیه Steam Wallet