نرم‌افزار Bloodborne Mobile متعلق به سونی نیست

نکته دیگر آن که توضیحات رسمی بازی روی فروشگاه گوگل پلی تنها اطلاعات بازی Bloodborne را از پلی استیشن 4 کپی کرده است و تصاویر بازی اصلی را به اشتراک می‌گذارد. قیمت‌گذاری بازی هم عجیب است. زیرا طرح ماهانه ۷.۹۹ دلار قیمت دارد؛ درحالی‌که طرح سالانه ۱۵.۹۹ دلار است. مشخص نیست با پرداخت این هزینه چه اتفاقی می‌افتد؛ جز اینکه پول شما به باد می‌رود!



منبع

تصویر صفحه اولیه بازی غیررسمی Bloodborne Mobile

سه روز پیش، ۱ آبان (۲۳ اکتبر) هیئت رده‌بندی استرالیا بازی Bloodborne Mobile را فهرست کرد، به آن رده‌بندی G داد و نوشت ساخت و انتشار بازی برعهده Rock Great Games بوده است. اگر در اینترنت جست‌وجو کنید، این بازی هیچ حضور رسمی غیر از اخبار مرتبط با این رده‌بندی سنی ندارد. نویسنده منبع، بازی را روی فروشگاه گوگل پلی دانلود کرد و شواهد حاکی از آن است که با یک کلاه‌برداری طرف هستیم.

بااینکه نرم‌افزاری به نام Bloodborne Mobile روی فروشگاه گوگل پلی وجود دارد، اما متعلق به شرکت سونی نیست و احتمالا کلاه‌برداری است.

این بازی که حجمی معادل ۲۳.۵۹ مگابایت دارد، هنگام اجرا تصویری از بازی بلادبورن نمایش می‌دهد که یک دکمه قرمز و شفاف «شروع بازی» هم روی آن به چشم می‌خورد. با ضربه روی این عبارت با صفحه دیگری معادل تصویر بالا رو‌به‌رو می‌شوید که از شما می‌خواهد طرح‌های متفاوت پرمیوم بازی را خریداری کنید و روی فروشگاه گوگل پلی به آن ۵ ستاره عطا کنید.