معرفی پنج شخصیت اضافی برای Mario Kart 8 Deluxe


با انتشار موج چهارم بسته الحاقی بازی Mario Kart 8 Deluxe، کاربران متوجه شده اند که پنج شخصیت دیگر نیز در این بازی ویدیویی در دسترس آنها قرار دارد.

به تازگی موج چهارم بسته الحاقی بازی Mario Kart 8 Deluxe منتشر شد و کاربران متوجه برخی فضاهای خالی در صفحه انتخاب شخصیت شدند. این ورودی ها با پنج علامت سوال مشخص شده اند که نشان می دهد شخصیت های جدیدی برای بازی در آینده منتشر خواهند شد. حداقل دو موج دیگر از DLC برای Mario Kart 8 Deluxe وجود خواهد داشت. بنابراین انتظار می رود که در هر موج چندین شخصیت وارد بازی شوند.

آخرین شخصیت اضافه شده به بازی Birdo بود که با Wave 4 وارد شد. در موج چهارم شاهد اضافه شدن Fruit Cup و Boomerang Cup بودیم که شامل Amsterdam Drift Tour، GBA Riverside Park، Yoshi’s Island، Wii DK Summit، GCN می شود. ورزشگاه Waluigi، تور سنگاپور Speedway، DS Mario Circuit و Bangkok Rush Tour.

لازم به ذکر است که بسته کورس تقویت کننده Mario Kart 8 شامل دوره های مسابقه کلاسیک از مجموعه Mario Kart در Wii، Game Boy Advance، کنسول های Nintendo DS، 3DS و بازی های Mario Kart Tour می باشد. بسته الحاقی ذکر شده شامل شش موج است که هر کدام دارای هشت دادگاه خواهد بود و تا پایان سال 2023 منتشر خواهد شد.

با خرید اشتراک سرویس آنلاین Nintendo Switch + بسته الحاقی یا با خرید Booster Course Pass به قیمت 24.99 دلار در فروشگاه اینترنتی Nintendo به این بسته الحاقی دسترسی خواهید داشت.

بخوانید  جدایی عضو کلیدی ناتی داگ پس از ۱۷ سال