سه بازی آنلاین خارج از جاده، دریفت و مسابقه. بدون دانلود در مرورگر بازی کنید!

بازی Drift Boss

یکی از نقاط قوت Drive Mad این است که می توانید کامیون هیولا خود را شخصی سازی کنید. بازیکنان می توانند رنگ وسایل نقلیه خود را تغییر دهند، موتور را ارتقا دهند و حتی چرخ های جدیدی اضافه کنند. این سفارشی سازی ها نه تنها ظاهر کامیون را بهبود می بخشد، بلکه عملکرد آن را در مسیر مسابقه نیز بهبود می بخشد.

Drive Mad یک بازی مسابقه‌ای است که به بازیکنان اجازه می‌دهد کنترل یک کامیون هیولا را در دست بگیرند و در مسابقات پرسرعت با بازیکنان دیگر رقابت کنند.

بازی های آنلاین در حال حاضر بخش بزرگی از سرگرمی و اوقات فراغت مردم در سراسر جهان را نشان می دهند. از آنجایی که بسیاری از بازی های آنلاین رایگان هستند، هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد می تواند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد و بازی کند.

بازی دارای سطوح مختلفی است که هر کدام دارای چالش ها و موانع منحصر به فردی هستند. بازیکنان باید در هر مرحله حرکت کنند و وسایل نقلیه خود را در حین جمع آوری سکه ها و پاور آپ ها ارتقا دهند تا شانس خود را برای برنده شدن در مسابقه افزایش دهند. گرافیک و جلوه های صوتی بازی تجربه ای همه جانبه را برای بازیکنان ایجاد می کند و گیم پلی کلی را بهبود می بخشد.

ماجراجویی کامیون هیولاهای دیوانه

بازی های ماشین آفرود بازی هایی هستند که در آن با شرایط خاصی مانند زمین ناهموار، شن، گل و خاک و غیره مواجه می شوید. در این نوع بازی ها ماشین شما باید از موانعی مانند سنگ و درخت بگذرد و با اتخاذ استراتژی های مناسب به مقصد برسد.

  • DirtRally 2.0
  • Forza Horizon 4
  • Spintires: MudRunner
بخوانید  Eiyuden Chronicle: صد قهرمان - چگونه در بازی های ورق برنده شویم

گزارش پایان اطلاعیه

این بازی‌ها علاوه بر هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بودن، به شما این امکان را می‌دهند که مهارت‌های خود را در کنترل وسیله نقلیه، مانور در شرایط سخت و دقت در مسابقه آنلاین با سایر بازیکنان آزمایش کنید.

Night City Racing یک شبیه ساز رانندگی فوق العاده واقعی است. 10 ماشین فوق سریع شما را در این ماجراجویی مسابقه ای همراهی می کنند. این خودروها هم در قسمت موتور و هم در قسمت بصری قابل سفارشی سازی هستند. شما قادر خواهید بود این بازی شبیه ساز ماشین را در حالت بازی 1 نفره یا حالت بازی 2 نفره بازی کنید.

در نهایت می توان گفت بازی های آنلاین ماشین سواری همیشه برای علاقه مندان به مسابقات اتومبیل رانی و اتومبیلرانی جذاب و هیجان انگیز بوده است. از آنجایی که این بازی ها دائما به روز می شوند و در حال تکامل هستند، همیشه می توانید تجربه جدیدی را در حین بازی پیدا کنید. به همین دلیل این بازی ها را به تمامی علاقه مندان به اتومبیلرانی و مسابقات اتومبیل رانی پیشنهاد می کنیم.

بازی‌های اتومبیل رانی بازی‌هایی هستند که در آن بازیکنان دیگر را به چالش می‌کشید و با تکنیک‌های خاصی به دنبال برتری هستید. در این نوع بازی ها سرعت، تکنیک و اجرای مانورهای مختلف می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

  • نیاز به گرما سریع
  • Gran Turismo Sports
  • خودروهای پروژه 3

در این مقاله قصد داریم به بررسی سه بازی آنلاین رایگان آفرود، دریفت و مسابقه ای بپردازیم که می توانید بدون دانلود مستقیم در مرورگر خود بازی کنید. این بازی‌ها علاوه بر هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بودن، به شما این امکان را می‌دهند که مهارت‌های خود را در کنترل وسیله نقلیه، مانور در شرایط سخت و دقت در مسابقه آنلاین با سایر بازیکنان آزمایش کنید. با ما همراه باشید و با این بازی های آنلاین هیجان انگیز به سرعت پیشرفت کنید.

بخوانید  Visions of Mana طولانی ترین بازی این سری است

با توجه به توضیحات بالا می توان گفت که بازی های دریفت، آفرود و ماشین های مسابقه ای تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند و هر کدام می توانند در نوع خود برای گیمرها جذاب باشند.

بازی های ماشین دریفت بازی هایی هستند که باید با هنر دریفت و کنترل ماشین خود به سرعت بالایی برسید. در این نوع بازی ها هنر و تجربه رانندگی دریفت می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

  • کورسا فعال
  • ماشین های پروژه 2
  • F1 2019

محبوب ترین بازی های ماشینی در سه حوزه آفرود، دریفت و مسابقه چیست؟

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

مهارت های رانندگی خود را نشان دهید

بازی مسابقه شهر در شب

رقابت

ماشین خود را در جاده پر پیچ و خم بی پایان با زمان بندی عالی برانید و از افتادن در فضا خودداری کنید. برای کسب جوایز و باز کردن قفل ماشین های بهتر به بازی ادامه دهید! در واقع Drift Boss یک بازی ساده و سرراست است. برای کنترل ماشین کافیست برای حرکت به راست کلیک کنید و دکمه را رها کنید تا به سمت چپ حرکت کنید. با این حال، زمان بندی و پیش بینی کلیدی برای ماندن در پلت فرم است. نقاط دشواری مانند برآمدگی وجود خواهد داشت که هنگام پیچیدن باید آنها را جبران کنید. برخی از سکوها نیز باریکتر هستند و هنگام چرخش نیاز به قضاوت دقیق دارند.

Drift Boss بدون شک عنوانی عالی خواهد بود که شما را ساعت ها به صفحه نمایش می چسباند، جایی که می خواهید مهارت های رانندگی خود را نشان دهید یا رفلکس های خود را آزمایش کنید.

بخوانید  کنترلر Nintendo Switch Pro در آمازون تخفیف دارد، اما احتمالاً برای مدت طولانی نیست

در قسمت سفارشی سازی گاراژ می توانید رنگ ماشین و چرخ ماشین خود را تغییر دهید و می توانید چرخ های جدید بخرید یا موتور ماشین را ارتقا دهید. شما همچنین می توانید با فیزیک پرواز جالب، ماشین خود را بر فراز شهر شبانه به پرواز در آورید. شما همچنین می توانید نمای دوربین را تغییر دهید و می توانید داخل ماشین رانندگی کنید. جمع آوری سکه ها را در حالت رایگان فراموش نکنید.

خارج از جاده

Drive Mad یک بازی هیجان انگیز و جذاب است که ساعت ها سرگرمی را برای گیمرها فراهم می کند. مکانیک های ساده گیم پلی آن، بازی کردن و بازی کردن را برای بازیکنان در هر سنی آسان می کند. فرقی نمی‌کند یک گیمر معمولی باشید یا یک طرفدار مسابقه‌های سخت، Drive Mad چیزی برای همه دارد.

16 مسابقه وجود دارد که می توانید در برابر رایانه یا در برابر یک دوست بازی کنید و 5 مسابقه چالش وجود دارد. شما حتی می توانید با هواپیمای مسافربری در این فصل پرواز کنید!

مشتق

Drift Boss یک بازی بی پایان دریفت است. و با پیشرفت، سختی آن افزایش می یابد. سعی کنید دریفت کنید و تا حد امکان امتیاز بالایی کسب کنید و استاد دریفت شوید.

ماجراجویی مسابقه شبانه

تحریریه مجله بازی یک گیمر