کنترلر Nintendo Switch Pro در آمازون تخفیف دارد، اما احتمالاً برای مدت طولانی نیست

THE کنترلر Nintendo Switch Pro با قیمت 63 دلار به فروش می رسد در آمازون، و ما تعجب نخواهیم کرد که شاهد فروش سریع این محصول باشیم. در حالی که 10٪ تخفیف احتمالاً کوچک به نظر می رسد (قیمت خرده فروشی 70 دلار است)، اما همینطور است فوق العاده به ندرت می توان کنترلر را با قیمتی کمتر از MSRP آن در یک خرده فروش بزرگ پیدا کرد. Pro Controller حتی در طول رویدادهای فروش عمده مانند Black Friday و Prime Day در برابر تخفیف ها مقاومت می کند. کنترل‌کننده‌های Joy-Con نیز با فروش مخالف هستند، اما در حال حاضر می‌توانید باندل Joy-Con قرمز و آبی را با Super Mario Party تنها با ۷۹ دلار در Walmart دریافت کنید. این روز برای معاملات کنترلرهای نینتندو بسیار مناسب است.

کنترلر Nintendo Switch Pro
کنترلر Nintendo Switch Pro

Nintendo Switch Pro Controller در سال 2017 در کنار این کنسول عرضه شد، اما همچنان یکی از بهترین کنترلرهای موجود در بازار است. تمام جعبه‌های مناسب برای طراحی خود را مشخص می‌کند، که شامل یک پوسته شفاف جذاب است که سخت‌افزار داخلی، عمر باتری بسیار طولانی و طراحی فوق‌العاده ارگونومیک را به نمایش می‌گذارد که آن را به سوئیچ شما تبدیل می‌کند.

همچنین از ارتباطات میدان نزدیک برای فیگورهای Nintendo Amiibo پشتیبانی می کند، صدای رامبل HD را ارائه می دهد و دارای کنترل های حرکتی داخلی است. حتی اگر سوئیچ ندارید، این کنترلر روی رایانه شخصی، مک، Steam Deck و دستگاه های تلفن همراه از طریق بلوتوث یا با کابل USB-C ارائه شده عالی کار می کند.

یکی دیگر از قطعات مهندسی هوشمندانه در اینجا روی دکمه‌های صورت یافت می‌شود که بزرگ‌تر از دکمه‌های بی‌سیم Xbox یا لوازم جانبی PlayStation DualSense هستند و آنها را به یک ایده فنی برای جوان‌ترین اعضای خانواده‌تان تبدیل می‌کند.

بخوانید  فیلمبرداری صحنه های لیدی گاگا در جوکر 2 آغاز شد

با این حال، این معامله کنترلر Switch Pro تنها موردی نیست که باید در نظر گرفته شود. در حال حاضر، می توانید بهترین جایگزین را برای کنترلرهای شخص ثالث با قیمتی عالی دریافت کنید. THE کنترلر بلوتوث 8BitDo Ultimate با قیمت 55 دلار (70 دلار) در آمازون به فروش می رسد. این قیمت فقط برای رنگ سفید اعمال می شود، اما می توانید در رنگ های دیگر نیز صرفه جویی کنید. 8BitDo Ultimate دارای ویژگی‌های جالبی است که در کنترلر شخص اول نینتندو یافت نمی‌شود، از جمله یک جفت دکمه پشتی قابل نقشه‌برداری، سه پروفایل سفارشی، حساسیت ماشه/ماشه قابل تنظیم و شدت صدای سر و صدا، و جلوه انگشت شست هال.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر