فیلمبرداری صحنه های لیدی گاگا در جوکر 2 آغاز شد

تاد فیلیپس کارگردان جوکر در حال ساخت فیلم Joker: Madness for Two است. خواکین فینیکس به عنوان شخصیت شرور دی سی بازخواهد گشت و لیدی گاگا خواننده برنده گرمی در نقش هارلی کوین ظاهر خواهد شد. در حال حاضر جزئیات زیادی از فیلمنامه Joker 2 وجود ندارد، اما طبق گزارش ها، دنباله آن یک موزیکال خواهد بود و در Arkham Asylum می گذرد.

لیدی گاگا در صحنه فیلمبرداری جوکر 2

لیدی گاگا با انتشار پستی در اینستاگرام به نامزدی آهنگ Hold My Hand از فیلم Top Gun: Maverick در رشته بهترین موسیقی در مراسم اسکار 95 واکنش نشان داد. این خواننده محبوب برای سومین بار است که نامزد دریافت جایزه در بخش بهترین موسیقی در جوایز اسکار می شود. در پایان این پست، لیدی گاگا اعلام کرد که در حال فیلمبرداری فیلم Joker: Folie à Deux است. این با اظهارات قبلی تاد فیلیپس مطابقت دارد که فیلمبرداری صحنه های هارلی کوین پس از سال نو آغاز می شود.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم لیدی گاگاخواننده برنده جایزه گرمی با انتشار پستی جدید در اینستاگرام از آغاز فیلمبرداری صحنه های خود در فیلم Joker: Folie à Deux (Joker: Shared Madness) خبر داد. این فیلم ساخته شده توسط تاد فیلیپس انتشار آن برای 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) برنامه ریزی شده است. در Joker 2، لیدی گاگا نقش هارلی کوین، دستیار و معشوقه نابغه جوکر را بازی خواهد کرد.

پس از انتشار در سال 2019، جوکر مورد تحسین منتقدان و موفقیت تجاری قرار گرفت. این فیلم با فروش بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم بزرگسال در تمام دوران تبدیل شد. فیلم جوکر اولین فیلم میلیارد دلاری با رتبه R است این فیلم توانست جوایز بسیاری از جمله دو جایزه اسکار و دو گلدن گلوب در رده بهترین بازیگر مرد و بهترین موسیقی را به خود اختصاص دهد.

بخوانید  در یک ویدیوی جدید به پشت صحنه خلبان The Last Of Us HBO بروید

واکین فینیکس، برنده جایزه اسکار برای جوکر، لیدی گاگا، بازیگر فیلم A Star Is Born، زسی بیتسبازیگر فیلم Deadpool 2 کاترین کنربازیگر فیلم Being John Malkovich برندان گلیسونمجری حاضر در گارد و جیکوب لاگلندبازیگر Maze Runner: The Scorch Trials در Joker 2 ایفای نقش خواهد کرد.

لیدی گاگا در یک پست جدید اینستاگرامی تایید کرد که در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم Joker: Folie à Deux است.