مزایای برد هوشمند G+

6- سهولت استفاده: استفاده از برد هوشمند بسیار آسان است و حتی برای کسانی که با کامپیوتر کار نکرده اند نیز قابل درک است.

4- برای صرفه جویی در پول: با استفاده از برد هوشمند نیازی به استفاده از تجهیزات دیگر مانند جعبه های شبیه سازی، وایت برد و … نمی باشد. این امر باعث کاهش هزینه های طولانی مدت و افزایش کیفیت آموزش می شود.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

برد هوشمند یک ابزار آموزشی پیشرفته است که به عنوان یک برد بزرگ تعاملی با قابلیت نمایش تصاویر، فیلم ها، فایل های صوتی و متنی عمل می کند. این ابزار دارای ویژگی های مختلفی از جمله نوشتن با خودکار الکترونیکی، حرکت دادن اشکال و جابجایی متن می باشد. با استفاده از تخته هوشمند، معلمان می توانند درس را به شیوه ای جذاب تری به دانش آموزان ارائه دهند و دانش آموزان به راحتی با محتوای درس ارتباط برقرار کنند. این ابزار آموزشی با توجه به قابلیت هایی که دارد در آموزش مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

3- آسان برای استفاده: استفاده از برد هوشمند برای معلمان و دانش آموزانی که با تکنولوژی آشنایی دارند بسیار ساده و آسان است. علاوه بر این برد هوشمند به دلیل سهولت استفاده و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد به کاهش زمان درس و افزایش بهره وری کلاس کمک می کند.

1- افزایش تعامل: با استفاده از تخته هوشمند، دانش آموزان می توانند به راحتی با محتوای درس ارتباط برقرار کنند و از ویژگی های مختلف مانند نوشتن، طراحی و نوشتن برای پاسخ به سؤالات و توضیح مطالب استفاده کنند.

بخوانید  آپدیت Valheim's Mistland برای همه بازیکنان در دسترس است

5- جاذبه قوی: استفاده از تصاویر، فیلم ها و ابزارهای تعاملی در برد هوشمند باعث جذابیت و پویایی بیشتر درس شده و دانش آموزان را به درس علاقه مند می کند.

8- ذخیره سازی و دسترسی بهبود یافته: با استفاده از برد هوشمند، معلمان می توانند جلسات درس را ضبط کرده و بعداً برای بررسی و تمرین به دانش آموزان نشان دهند. علاوه بر این با استفاده از نرم افزاری که برای برد هوشمند وجود دارد می توانید به صورت مستقیم به منابع آموزشی دسترسی داشته باشید.

ویژگی های Smart Board J Plus

این برد هوشمند که می تواند به جای پروژکتور استفاده شود، به دانش آموزان و معلمان کمک می کند تا در کلاس درس بهتر و جذاب تر ارتباط برقرار کنند. برخی از مزایای استفاده از برد هوشمند عبارتند از:

7- امکانات بیشتر: برد هوشمند به معلمان اجازه می دهد فیلم ها، تصاویر، متن و صدا را نمایش دهند و همچنین به دانش آموزان اجازه می دهد محتوای درس را بنویسند و با آنها تعامل داشته باشند.

در نهایت، با خاموش شدن صفحه نمایش، این نوشته ها حذف خواهند شد. البته می توان آنها را نیز ذخیره کرد. امروزه بردهای هوشمند باکیفیت توسط برند G+ تولید می شوند و به صورت ویژه تولید می شوند. برای مشاهده نمودار مقایسه، ویژگی ها و ویدیوها، حتما به سایت G+ و قسمت تخته های هوشمند سر بزنید.

این کارت هوشمند دارای رابط کاربری ساده و کاربر پسند بوده و به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید می باشد. البته علاوه بر سیستم عامل اندروید، از ویندوز، کروم، فایرفاکس و سیستم عامل ویندوز نیز پشتیبانی می کند.

بخوانید  آداپتور برق Fusion CableMod سفارشی 12VHPWR

گزارش پایان اطلاعیه

برد هوشمند J Plus این قابلیت را دارد که تمامی موارد را در فرمت های مختلف JPEG و PDF ذخیره کند و حتی امکان اشتراک گذاری اطلاعات با استفاده از کد QR را نیز ارائه می دهد.

کارت های هوشمند gplus در سایزهای مختلف 65، 75، 86 و 98 اینچی و دارای رزولوشن 4K هستند.

2- بهبود فرآیند یادگیری: برد هوشمند می تواند به دانش آموزان در درک بهتر مفاهیم دوره کمک کند. به عنوان مثال، با استفاده از تصاویر و ویدئوها، می توان مفاهیم پیچیده را به شیوه ای بصری جذاب به دانش آموزان ارائه کرد.

برد هوشمند امروزه به ابزاری مهم و ضروری در مدارس تبدیل شده است. زیرا می توان از آن برای نوشتن و ذخیره محتوای زیادی روی فایل های آماده استفاده کرد.

برد هوشمند جی پلاس قابلیت اتصال به گوشی، لپ تاپ، تبلت و … را دارد. استفاده از اپلیکیشن E-share و علاوه بر آموزشگاه ها و دوره های آموزشی، برای استفاده در سازمان ها و برگزاری جلسات آنلاین نیز بسیار مفید است.