ما مشتاقانه منتظر بازگشت کیلیان مورفی در Peaky Blinders هستیم

استیون نایت تایید کرده است که کیلیان مورفی در فیلم Peaky Blinders که فیلمبرداری آن در سپتامبر 2024 آغاز می شود، دوباره نقش توماس شلبی را بازی خواهد کرد.

مدتی پیش استیون نایتخالق سریال Peaky Blinders در مصاحبه ای با مجله RadioTimes اعلام کرد که نگارش فیلمنامه سریال Peaky Blinders تقریبا به پایان رسیده است. حالا استیون نایت در مصاحبه ای با مجله بیرمنگام ورلد رسما این موضوع را تایید کرده است کیلیان مورفیاین بازیگر برنده اسکار برای بازی در نقش تامی شلبی در این فیلم مورد انتظار بازخواهد گشت. قسمت دوم درام جنایی محبوب بی‌بی‌سی Peaky Blinders قرار است در سپتامبر 2024 به نمایش درآید.

در سال 2021، پس از اینکه قطار پیکی بلایندرز با فصل 6 به ایستگاه آخر رسید، استیون نایت برنامه خود را برای تولید فیلمی از این مجموعه اعلام کرد. کارگردان و نویسنده نامزد اسکار گفت که انتظار دارد تولید این پروژه را اواخر امسال آغاز کند. استیون نایت اظهار داشت: «(سلین مورفی) قطعاً (در پیکی بلایندرز) بازخواهد گشت. سرانجام فیلمبرداری این فیلم از سپتامبر در دیگبث (انگلیس) آغاز می شود.

چندی پیش، کلن مورفی در مصاحبه ای با مارگو رابییکی از بزرگترین طرفداران پیکی بلایندرز اعلام کرده است که دوست دارد در فیلم های این مجموعه ایفای نقش کند. پیکی بلایندرز به مدت 6 فصل از سپتامبر 2013 تا آوریل 2022 به مخاطبان ارائه شد. مجموعه درام جنایی که در خیابان های بی قانون بیرمنگام می گذرد، تغییر تدریجی توماس شلبی با بازی کیلین مورفی را از یک جنایتکار خیابانی به یک تاجر قانونی نشان می دهد. نماینده مجلس.

بخوانید  ساخت فیلم The Devil in the White City توسط Hulu متوقف شد

پل اندرسون در نقش آرتور شلبی، سوفی رندال مانند آیدا شلبی، کول کجاست؟ در نقش مایکل گری، تام هاردی به عنوان الفی، آنیا تیلور جوی مثل جنا گری، برایان گلیسون در نقش جیمی مک‌اورن، نیل میسکل در نقش وینستون چرچیل و سام کلافلین او در نقش اسوالد موزلی از دیگر بازیگرانی بود که در سریال Peaky Blinders بازی کرد. هنوز مشخص نیست که کدام یک از این بازیگران برای بازی در Peaky Blinders باز خواهند گشت.

در گذشته، بلومبرگ گزارش داد که نتفلیکس در حال توسعه دو اسپین آف Peaky Blinders است. یکی از نمایش‌ها ظاهراً دنباله‌ای بر سریال Peaky Blinders خواهد بود که دهه‌ها پس از پایان داستان در بوستون قرن بیستم اتفاق می‌افتد. نمایش دیگر بر روی شخصیت پولی گری، مادرسالار قبیله جنایتکار شلبی تمرکز دارد که… هلن مک کروری آن مرحوم در سریال اصلی خودش را بازی می کرد. طبیعتا ساخت این دو سریال مجزا هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر