تریلر Hellblade 2 شروع ماجراجویی Senoa را نشان می دهد

استودیوی Ninja Theory تریلر جدیدی از Senua's Saga: Hellblade 2 در رویداد Future Games Show Spring Showcase منتشر کرد.

Senua's Saga: Hellblade 2 با پیشنهادات شگفت انگیز قبلی خود توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است و طرفداران مشتاق هستند تا ادامه ماجراجویی های Senua را تجربه کنند. تنها دو ماه تا انتشار Hellblade 2 باقی مانده است و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که Ninja Theory تریلر جدیدی از این بازی اکشن ماجراجویی را در جریان رویداد Future Games Show Spring Showcase به اشتراک گذاشته است.

دانلود ویدیو از ابرات

نینجا تئوری اخیراً تصاویر جدیدی منتشر کرده است تا تأیید کند که Senua's Saga: Hellblade 2 دارای حالت عکس است. Hellblade 2 یک بازی اکشن «روایی محور» است و مدت زمان داستان بازی مشابه نسخه اول و تقریباً 7.5 ساعت خواهد بود. در حالی که بازیکنان برای تجربه کامل محتوا به 9 ساعت زمان نیاز دارند. این بازی مورد انتظار تنها به صورت دیجیتالی و با قیمت 49.99 دلار عرضه خواهد شد.

Senua's Saga: Hellblade 2 برای سری Xbox در دسترس خواهد بود Xbox Series S و PC گنجانده شده است. این بازی از روز اول عرضه بر روی Game Pass در دسترس خواهد بود و کاربران این سرویس اشتراکی می توانند بدون هزینه اضافی آن را امتحان کنند. ظاهرا مایکروسافت برای Hellblade 2 حساب ویژه ای باز کرده و انتظار دارد این بازی نرخ تعریفی بالاتر از 90 کسب کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقد فیلم می دسامبر فروید و انکار ابدی