لغو سریال Fate: The Winx Saga پس از دو فصل توسط نتفلیکس

شبکه نتفلیکس تصمیم گرفت تا سریال Fate: The Winx Saga را برای فصل سوم تمدید نکند و آن را پس از دو فصل لغو کند.

ابیگیل کاون در نقش بلوم، دنی گریفین، هانا ون در وستهایزن، الیشا اپلبام، فردی تورپ، پرشس مصطفی، سدی سورال‌، تئو گراهام، الیوت سالت، جیکوب دادمن و ایو بست، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fate: The Winx Saga حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برایان یانگ، نویسنده سریال The Vampire Diaries، به‌عنوان شورانر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور داشته است.



منبع طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت سریال Fate: The Winx Saga مشخص شده است. برایان یانگ، شورانر این سریال فانتزی در اینستاگرام خود تایید کرد که نتفلیکس تصمیم گرفته است تا سریال Fate: The Winx Saga را برای فصل سوم تمدید نکند و به کار این سریال پس از دو فصل پایان دهد. اگرچه اطلاعات بیشتری در مورد دلیل این موضوع در دسترس نیست، اما می‌توان آمار بینندگان و نقدهای ضعیف را عامل این لغو دانست.

سریال Fate: The Winx Saga، یک سریال لایو اکشن و متفاوت براساس انیمیشن Winx Club است که یک انیمیشن ایتالیایی برای گروه کودکان بوده است. این سریال لایو اکشن داستان بلوم، دختر نوجوانی که تا پیش از کشف قدرتش فکر می‌کرد بیشتر یک انسان است، را دنبال می‌کند. بلوم در یک مدرسه شبانه‌روزی جادویی با پنج پری دیگر ملاقات می‌کند که هر یک دارای قدرت‌های جادویی هستند و تمرکز سریال Fate: The Winx Saga نیز روی اتفاقات آن است.

بخوانید  انتشار تصویر از کارت گرافیک RTX 4090 Ti با طراحی فن سه‌گانه