فیلم ها و سریال های مهم ژوئن 1402 از تاریخ انتشار تا خلاصه داستان

فیلم استخراج 2

دنی سالیوان به دلیل دست داشتن در تیراندازی های سال 1979 نیویورک دستگیر شد. از طریق مصاحبه های مختلف با بازجوی کنجکاو به نام رئا گودوین، داستان زندگی دنی فاش می شود. در داستان دنی، ما عناصری از گذشته مرموز را می بینیم که هویت این شخص را شکل داده است. در این بین عوارضی هم پیش می آید که تغییرات بزرگی در زندگی او ایجاد می کند. این سریال که تام هالند و آماندا سیفرید در آن نقش آفرینی می کنند و در 19 ژوئن پخش می شود، بر اساس رمانی غیرداستانی به نام ذهن های بیلی میلیگان نوشته دنیل کیز ساخته شده است.


شبکه نتفلیکس

تاریخ: 26 ژوئن

بی قدرتی کیانو ریوز در جان ویک: فصل 4

1- فیلم جان ویک: فرقه 4

اسپویل های احتمالی قسمت اول

فیلم استن لی

شبکه MC

100 سال رویا. 100 سال خلقت 100 سال استن لی واقعاً چیز زیادی برای این مستند وجود ندارد و من آن را فقط به کسانی توصیه می کنم که خود استن لی و کمیک ها را دوست دارند. این فیلم یک فیلم ویژه است که در سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر می شود و زندگی و میراث استن لی را به نمایش می گذارد.


سریال های خرداد 1402

تاریخ: 26 ژوئن

شبکه Apple TV Plus

من خودم قسمت اول این فیلم را که در سال 2020 منتشر شد خیلی دوست داشتم. نه تنها من، بلکه بسیاری از مردم آن را دوست داشتند. بنابراین، حذف این فیلم برای نتفلیکس بسیار عجیب است. اصلا بعید بود از آن سرویس پخش شود. کریس همسورث و گلشیفته فراهانی دوباره در این فیلم با هم بازی می کنند و ظاهرا می خواهند کار بسیار جذاب دیگری را به ما بسپارند. در پایان داستان قسمت قبل، همه فکر می کردند تایلر ریک مرده و فیلم تمام شده است (یعنی حتی با شرایط او مرگ او خیلی عجیب نیست) اما در این قسمت نیز وجود دارد و قرار است یک ماموریت بسیار خطرناک باشد. دیگری را پیش ببرد


تاریخ: 3 ژوئن

گرفتاری نیگان در سریال The Walking Dead: Dead City

4- فصل اول سریال The Walking Dead: The Dead City

این فیلم 12 خرداد قابل دانلود برای کسانی است که عاشق کمدی هستند. این فیلم دنباله همان اثری است که در سال 2019 منتشر شد و حول محور چند دوست می چرخد. حالا همان بازیگران با همان نقش‌هایشان بازگشته‌اند و دور هم جمع شده‌اند تا یک سری ماجراهای جدید خلق کنند. اعضای این گروه در مواجهه با بزرگترین چالش خود تصمیم می گیرند به دوست گمشده خود ادای احترام کنند. اما ناگهان آنها خود را در میانه جایی می یابند که همه این ماجراها از آنجا شروع شده است. چیزی نیست جز تعطیلات بهاری در میان مستی، آنها متوجه می شوند که روش های قدیمی آنها برای مهمانی و تفریح ​​در مدرسه برای بچه های امروزی کارساز نیست. یعنی نمی توان آنها را با روش های نسل جدید مقایسه کرد.


سری تهاجم مخفی

لوگوی سریال Secret Invasion

5- فصل اول سریال تهاجم مخفی

خارجی ها هم انگار می دانند که ما در ماه ژوئن خیلی شلوغ هستیم. اکثر ما به مدرسه می رویم و امتحان می دهیم یا به دانشگاه می رویم و تمام ترم است و تمام کارها و پروژه ها و چیزهایی از این قبیل وقت ما را پر کرده است. پس گفتند: خوب چه کنیم که کارشان سخت شود و حریصشان کنیم؟ تمام فیلم های خوب و سریال های جدید را دقیقا در همین ماه منتشر خواهیم کرد. می توان گفت که موضوع ماه ژوئن اکشن و هیجان است. ما زوایای خوبی داریم که فکر می کنم بسیاری از شما درست حدس زده اید. به نظرم بهتره بریم فیلم ها و سریال های این ماه رو ببینیم که خیلی هیجان زده ایم. تاریخ پخش سریال که مشخص است؛ اما به یاد داشته باشید، ما فیلم هایی را که به صورت دیجیتال و برای دانلود در این ماه منتشر می شوند، به شما نشان می دهیم، نه فیلم هایی که قرار است اکران شوند.

بخش اپرا را با یک سریال ترسناک و روانشناسانه استرالیایی شروع کنیم. نطر شما چی هست؟ داستان این سریال پاکسازی حول محور زنی جوان است که می خواهد یک فرقه مخفی را متوقف کند. این فرقه با هدف سرقت کودکان و اجرای یک نقشه مهم و احتمالا شیطانی ایجاد شد. حالا برای پایان دادن به این فرقه، این زن جوان باید با کابوس های گذشته اش روبرو شود. سریال Purge از تاریخ تاریک یک فرقه واقعی به رهبری یک زن الهام گرفته شده است. چندین مینی سریال و مستند دیگر نیز درباره این فرقه ساخته شده است که به «خانواده» معروف است.


تسا پالمر در نقش شخصیت اصلی فیلم The Clearing

1- فصل اول سریال پاکسازی

ریچل مک آدامز در آیا آنجا هستی خدا؟  من هستم، مارگارت

4- فیلم خدایا اونجا هستی؟ من دیزی هستم

تاریخ: 30 ژوئن

فیلم John Wick: Chapter 4

به قول دوستی که می گفت تقریباً 99 درصد چیزها در زندگی یک روز به پایان می رسد. اما ماجراهای Walking Dead بخشی از 1 درصدی است که هرگز تمام نمی شود و از یک سریال به سریال دیگر منتقل می شود. این چهارمین اسپین آف یا پنجمین سری است که در دنیای واکینگ دد ساخته می شود… معلوم نیست واقعا تا کی می خواهند این بازی را ادامه دهند حالا این سریال قرار است داستان مگی و نیگان را به ما نشان دهد که به منهتن سفر کنید تا پسر گم شده مگی، هرشل را پیدا کنید. اما در این شهر با مردگان و ساکنانی روبرو می شوند که نیویورک را دنیای خود کرده اند. دنیایی پر از هرج و مرج، خطر، زیبایی و وحشت.


تاریخ: 19 ژوئن

تاریخ: 1 ژوئن

تاریخ: 12 ژوئن

تاریخ: 28 ژوئن

تاریخ: 4 ژوئن

تصویر کارتونی استن لی برای مستند استن لی دیزنی پلاس

5- فیلم استن لی

این فیلم دارای ژانری دراماتیک و خانوادگی است که رشد و بلوغ یک دختر 11 ساله را نشان می دهد. داستان این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته جودی بلوم در سال 1970 نوشته شده است. حال جالب است بدانید که همین جودی بلوم در سکانس کوتاهی از فیلم نیز حضور داشته است. ریچل مک آدامز یکی از بازیگران معروف این فیلم است و نقش مادر این دختر 11 ساله مارگارت را بازی می کند. وقتی مارگارت با خانواده اش به شهر جدیدی نقل مکان می کند، به همه چیز درباره زندگی، دوستی و جوانی فکر می کند. این دخترک کم کم در مورد مسائل مربوط به هویت، جایگاه شخص در دنیا و چیزهایی که به زندگی معنا می بخشد تعجب می کند و این کنجکاوی اعضای خانواده را بیشتر از قبل به هم نزدیک می کند. اگر دوست دارید این فیلم را تماشا کنید، در 30 ژوئن منتظر آن باشید.


بازیگران اصلی بازی Buddy Games: Spring Awakening در حال نوشیدن هستند

2- Movie Friends Games: Spring Awakening

برای حمایت از کانال فیلمازی ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


فیلم های ژوئن 1402

کریس همسورث با لباس رزم مشکی در Extraction 2

3- فیلم استخراج 2

سریال مردگان متحرک: شهر مرده

شعار این سریال این است: “به چه کسی اعتماد داری؟” فکر می کنم سوال بهتر این است که به چه کسی “می توانی” اعتماد کنی؟ داستان سری تهاجم مخفی که از 31 ژوئن آغاز می شود، در دوران کنونی دنیای سینمایی مارول می گذرد. نیک فیوری متوجه می شود که گروهی از اسکرول های تغییر شکل مخفیانه به زمین حمله می کنند. به همین دلیل، او متحدانش، اورت راس، ماریا هیل و تالوس را جمع می‌کند تا این وضعیت را با هم بسازند. با کمک به یکدیگر، آنها باید با زمان مسابقه دهند تا هرچه سریعتر حمله قریب الوقوع اسکرول را خنثی کنند و بشریت را نجات دهند. درست است که Secret Invasion نهمین سریالی است که با دنیای سینمایی مارول پیوند خورده است، اما این اولین مجموعه از فاز پنجم آن است. در پایان سال 2022 بود که کوین فایگی اعلام کرد که این سریال در آینده به خط داستانی Armor Wars خواهد پیوست که حول محور شخصیت جیمز رودز می چرخد.

سری FUBAR

در این سریال که پخش آن از 4 ژوئن آغاز می شود، آرنولد شوارتزنگر را داریم که گمان می رود یک مامور مخفی سیا باشد. این اولین سریال تخیلی لایو اکشن است که آرنولد در آن نقش اصلی را بازی می کند. لوک با بازی آرنولد شوارتزنگر و دخترش اِما سال هاست که به یکدیگر دروغ می گویند. به عبارت دیگر، هیچ کدام نمی دانند که دیگری یک مامور مخفی است. زن و شوهر وقتی حقیقت را کشف می کنند متوجه می شوند که هیچ چیزی در مورد یکدیگر نمی دانستند و اصلاً همدیگر را نمی شناختند. فوبار اساساً خلاصه جمله بلندتری است. یعنی اوضاع آنقدر به هم ریخته است که نمی توان آن را درست کرد یا دیگر نمی توان آن را مشخص کرد.


رفتار آرنولد شوارتزنگر در سریال FUBAR

2- فصل اول سریال Fبار

تام هالند در سریال The Crowded Room از پنجره بیرون را نگاه می کند

3- فصل اول سریال اتاق شلوغ

ما لیست خود را با Sugli de Sugli شروع می کنیم که دوباره کیانو ریوز جذاب را به ما نشان می دهد. اگر هنوز این رشته را شروع نکرده اید، این به شما بستگی دارد، آن را زمین بگذارید و شروع کنید، نیمی از عمر شما تلف شده است. اگر قسمت های قبلی را تماشا کرده اید هنوز خیلی هیجان زده اید دراز بکشید و بلند شوید و قسمت 4 را تماشا کنید. کسانی که اجازه دادند او در راه خدا بمیرد. نقشه ای برای گرفتن انتقام سخت از آنها دارد. خدا حفظت کنه این فیلم دل منتقدان و بینندگان عادی را تسخیر کرد و به پرفروش ترین قسمت این مجموعه تبدیل شد. و همچنین پنجمین فیلم پرفروش سال 2023 لقب گرفت.


مجموعه اتاق شلوغ

فیلم هستی خدایا؟ من هستم، مارگارت.

در آخر قبل از خداحافظی یادآوری می کنم که فصل دوم سریال The Bear فصل هفتم سریال Outlander فصل چهارم سریال Never Have I Ever فصل پنجم سریال Mayans MC Mayans باشگاه موتور سیکلت) و فصل چهارم سریال نانسی درو نیز در ماه ژوئن عرضه خواهند شد. اگر این سریال ها را دنبال می کنید یادتان باشد که خیلی زود منتشر می شوند.

بادی گیمز – فیلم بیداری بهار

شبکه دیزنی پلاس

تاریخ: 31 ژوئن

در این مطلب قصد داریم تعدادی از مهم ترین فیلم ها و سریال هایی که در خرداد ماه 1402 اکران می شوند را معرفی کنیم و در همان روز می توانید آنها را تماشا کنید.