فیلمنامه فصل چهارم سریال ماندالوریان هم اکنون نوشته شده است

جان فاورو و دیو فیلونی

چون همه ما باید ادامه یک داستان را کاملاً احساس کنیم و او شروع به کار در سریال آهسوکا کرد که من به عنوان تهیه کننده در آن هستم، اما او [فیلونی] نویسنده و مجری آن است. بنابراین ما یک درک کلی از سری دیگر یا حتی سری Skeleton Crew داریم. زیرا همه آنها در دوره زمانی یکسانی از جهان جنگ ستارگان اتفاق می افتند. بنابراین چیزهای زیادی باید در نظر داشت، از جمله چیزهایی که از فصل های قبلی The Mandalorian ساخته ایم.

طبق خلاصه داستان فصل سوم سریال ماندلوریان، سفرهای ماندلوریان در کهکشان جنگ ستارگان ادامه دارد. زمانی که یک شکارچی جایزه تنها بود، دین جارین اکنون با گروگو بازگشته است، زیرا جمهوری جدید تلاش می کند کهکشان را از دوران تاریک خود خارج کند. با ادامه ماجراجویی با گروگو، مسیر ماندلوریان از متحدان قدیمی اش جدا می شود و دشمنان جدید راه خود را باز می کنند.

فاورو در مصاحبه با کانال فرانسوی BFM-TV وی با بیان اینکه در مدت زمان پس از ساخت فصل سوم سریال ماندلوریان روی فیلمنامه فصل بعدی این سریال کار کردند، گفت: فاورو گفت: «فصل چهارم؟ من قبلا فیلمنامه هایش را نوشته بودم. ما باید بدانیم که باید به کدام سمت برویم و داستان کاملاً شکل گرفته را بگوییم. بنابراین ما آن را ترسیم کردیم و شکل دادیم، و دیو فیلونی و من به آرامی هر قسمت را می‌نوشتیم.

پدرو پاسکال، کتی اسکاف، کارل ویتر، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی پرستو کریستوفر لوید و امی سداریس، از جمله بازیگرانی که در فصل سوم سریال ماندالوریان حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند. همانند دو فصل گذشته جان فاورو و دیو فیلونی آنها مسئولیت ساخت فصل سوم سریال ماندلوریان را بر عهده دارند. همچنین ریک فامویا، ریچل موریسون، لی آیزاک چانگ، کارل ویترز، پیتر رمزی و برایس دالاس هاوارد آنها قسمت های مختلفی از فصل سوم سریال ماندلوریان را کارگردانی کردند.

بخوانید  Destiny 2 با راه اندازی لایت فال، رکورد جدیدی برای پخش همزمان در Steam به ثبت می رساند



جان فاورو، خالق سریال ماندالوریان، تایید کرده است که او و دیو فیلونی فیلمنامه فصل چهارم سریال را نوشته اند.

فصل سوم سریال Mandalorian از اول مارس (10 مارس) از دیزنی پلاس آغاز می شود و زمان زیادی تا آن زمان باقی نمانده است، اما در ژوئن امسال جان فارورو، سازنده این سریال از دنیای جنگ ستارگان اعلام کرد. ساخت فصل چهارم این سریال. داده بود و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از آینده سریال ماندلوریان منتشر شد. جان فاورو، مجری سریال Mandalorian، در مصاحبه جدید خود تایید کرده است که فیلمنامه فصل چهارم این سریال قبلا نوشته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر