۸۵مین سالگرد سوپرمن را با این مجموعه ۵ فیلم Blu-Ray جشن بگیرید


برادران وارنر به افتخار هشتاد و پنجمین سالگرد تولد سوپرمن. مجموعه جدیدی از هر پنج فیلم سوپرمن را با بازی کریستوفر ریوز به عنوان قهرمان اصلی، به علاوه هزاران کالای کلکسیونی و ویژگی‌های خاص، در یک مجموعه جعبه غول پیکر بلوری 4K منتشر می‌کند. تو می توانی این مجموعه را در آمازون پیش خرید کنید اکنون 130 دلار

مجموعه جعبه شامل Superman: The Movie، Superman II، Superman II: The Richard Donner Cut، Superman III و Superman: The Quest for Peace است که همگی با کیفیت 4K بازسازی شده و در جعبه‌های تاشو منحصر به فرد برای هر فیلم قرار دارند. این مجموعه شامل نسخه های بلوری 4K و دیجیتال قابل دانلود هر فیلم و تمامی ویژگی های خاص است.

مجموعه 5 فیلم سوپرمن
مجموعه 5 فیلم سوپرمن

همراه با فیلم‌ها و ویژگی‌های خاص، یک کتاب کمیک کلکسیونی سوپرمن ’78 شماره 1، یک کتاب عکس با عکس‌ها و مواد تبلیغاتی از هر فیلم، یک کارت عدسی سه‌بعدی (شامل تصویری نمادین از زود و دوستانش که در دام افتاده‌اند را نیز دریافت می‌کنید. منطقه فانتوم در سوپرمن II)، و گواهی اصالت. این مجموعه در یک جعبه بزرگ عرضه می‌شود و پیش‌سفارش‌های آمازون همراه با یک جعبه فولادی انحصاری است که مجموعه را در خود جای داده است.

مجموعه فیلم های سوپرمن 5 در 18 آوریل 2023 اکران خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  یوبی‌سافت جایزه پیش‌سفارش آواتار: مرزهای پاندورا را معرفی کرد