فروش بهاره فروشگاه Epic Games دارای تخفیف‌های عالی است، از جمله Alan Wake 2

فروش بهاره فروشگاه Epic Games امروز آغاز شد و تخفیف‌های عمیقی را برای صدها بازی رایانه‌های شخصی و همچنین تبلیغات ویژه مانند جوایز جایزه و معاملات بازی رایگان تا 28 مارس ارائه می‌کند.

فروش بهاره فروشگاه Epic Games شامل برخی از بهترین بازی‌های سال 2023 و حتی نسخه‌های جدید برای سال 2024 می‌شود. یکی از بازی‌های مورد علاقه ما در سال گذشته، Alan Wake 2، به 40 دلار کاهش یافته است (50 دلار) که این بهترین زمان برای انتخاب است. عنوان محبوب ترسناک بقا را ارتقا دهید. شاهزاده ایرانی: تاج گمشده یکی دیگر از توصیه های آسان است، به خصوص زمانی که فقط با قیمت 30 دلار (50 دلار) به فروش می رسد. The Lost Crown نه تنها یکی از بهترین مترویدوانیاهای اخیر است، بلکه یکی از بهترین بازی‌های امسال نیز تا کنون است.

یکی دیگر از مترویدوانیاهای عالی، Ultros، نیز در Epic با قیمت 20 دلار (معمولاً 25 دلار) به فروش می رسد. الساندرو باربوسا، منتقد GameSpot به Ultros امتیاز 8/10 داد و گفت که جلوه‌های بصری روان‌گردان، ساختار حلقه زمانی و ایده‌های منحصربه‌فرد گیم‌پلی بازی را فراتر از پایه‌های Metroidvania و «کمک به برجسته شدن در ژانر به عنوان چیزی متمایز» ارتقا می‌دهد.

سایر معاملات قابل توجه از فروش بهاره فروشگاه Epic Games عبارتند از EA Sports FC 24 با قیمت 14 دلار (70 دلار) و بازی های تیراندازی جهان باز Avatar: Frontiers of Pandora با قیمت 42 دلار (70 دلار) 70 دلار و Dead Island 2 به قیمت 33 دلار (به جای 60 دلار). ). همچنین می توانید در جواهراتی مانند Inscryption، RoboCop: Rogue City، Ghost Runner 2 و موارد دیگر صرفه جویی زیادی کنید. لینک های زیر را برای لیستی از برخی از معاملات مورد علاقه ما بررسی کنید، یا فروش کامل را در فروشگاه Epic Games مرور کنید.

بخوانید  نسخه دمو بازی Lies of P همچنان در دسترس گیمرها خواهد بود
آلن بیدار می شود 2
آلن بیدار می شود 2

در حالی که می توانید تعداد زیادی بازی را در طول فروش ارزان بخرید، Epic بازی های رایگان نیز ارائه می دهد. و طبق معمول، Epic در حال شروع پرواز است. Deus Ex: Mankind Divided و The Bridge اولین دو بازی رایگانی هستند که هم اکنون می توانید دانلود کنید و تا 21 مارس در دسترس خواهند بود. پس از آن، Call of the Wild: The Angler و Invincible Presents: Atom Eve جفت بازی رایگان بعدی خواهند بود. دانلود رایگان از 21 تا 28 مارس. هر بازی رایگانی که به حساب Epic Games Store خود اضافه می‌کنید برای همیشه از آن شماست.

در نهایت، Epic در حال افزایش نرخ پاداش Epic خود به 10٪ در تمام خریدهای واجد شرایط در طول فروش است. پس از انجام خرید، تمام امتیازهای پاداش بلافاصله به موجودی پاداش حساب شما واریز می شود. می‌توانید از موجودی خود برای خرید بازی‌ها، DLC و برنامه‌های دیگر در فروشگاه Epic Games استفاده کنید. Epic Rewards یک برنامه رایگان است که تمام حساب‌های فروشگاه Epic Game به طور خودکار در آن ثبت می‌شوند.

فروش بهاره فروشگاه Epic Games 2024 تا 28 مارس ساعت 8 صبح به وقت PT / 11 صبح به وقت شرقی ادامه دارد. برای معاملات بیشتر در مورد بازی‌های رایانه شخصی، به سایت خواهر GameSpot، فروش عظیم بهاری Fanatical و همچنین فروش بهاره Green Man Gaming مراجعه کنید. و همانطور که ممکن است قبلاً شنیده باشید، Steam فروش بهاره سالانه خود را راه اندازی کرده است. ما نگاهی به بهترین معاملات کلی Steam Spring Sale و همچنین بهترین معاملات بازی برای Steam Deck داشته ایم.

بخوانید  فیلمنامه Peaky Blinders رو به اتمام است

پیشنهادات فروش بهار 2024 فروشگاه Epic Games

تحریریه مجله بازی یک گیمر