عرضه آپدیت رایگان Kena: Bridge of Spirits به مناسبت سالگرد انتشار بازی

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع

تمام موارد بالا می‌تواند تجربه‌ی Kena: Bridge of Spirits را که با حمایت بخش «پشتیبانی از بازی‌های مستقل» شرکت سونی ساخته شد، برای طرفدارهای این اثر و بازیکن‌های جدید بسیار لذت‌بخش‌تر کند.

دانلود ویدیو از آپارات

حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، کانال رسمی IGN در یوتیوب با پخش یک ویدیو اختصاصی اعلام کرد که یک آپدیت رایگان که موارد زیادی را به این اثر اضافه خواهد کرد، به مناسبت سالگرد انتشار بازی و در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال جاری میلادی (۵ مهر) در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین بازی Kena: Bridge of Spirits در این تاریخ در پلتفرم استیم عرضه خواهد شد.

همان‌طور که شما عزیزان در بالا مشاهده کردید، موارد زیادی در این آپدیت به بازی Kena: Bridge of Spirits اضافه خواهد شد. در ادامه موارد مشخص‌شده را به‌صورت کلی برای شما شرح خواهیم داد.

  • حالت نیو گیم پلاس که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا سفر خود را با شخصیت کنا همراه‌با تمامی توانایی‌ها، ارتقا‌ها، لباس‌ها و Rotهایی که آزاد کرده‌اند، از نو تجربه کنند. مبارزات بازی دوباره از نو طراحی شده‌اند و دشمنان جدید لحظات چالش‌برانگیزتری را برای گیمر‌ها رقم خواهند زد.
  • کاربران به‌صورت جداگانه با ‌طلسم‌های بازی (Charmstones) تجهیز خواهند شد. این مجموعه‌های منحصر‌به‌فرد هرکدام تنظیمات متفاوتی را برای توانایی‌های شخصیت کنا ارائه می‌کنند.
  • یک حالت جدید به بازی با نام Spirit Guide Trials اضافه خواهد شد. این حالت مهارت‌های بازیکنان را در سه بخش Obstacle Courses ،Wave Defenses و Boss Reflects به چالش می‌کشد. تکمیل این بخش لباس‌های جدیدی را برای کنا باز می‌کند. طراحی هرکدام از این لباس‌های الهام‌گرفته از شخصیت‌هایی است که کاراکتر اصلی بازی در طول سفر خود با آن‌ها مواجه شده‌ است. موفقیت در دستیابی به اهداف اضافه‌ی هرکدام از بخش‌های Trialمی‌تواند طیف‌های رنگی مختلفی را برای هر لباس باز کند. همچنین وقوع این امر می‌تواند برخی از طلسم‌های خاص این بازی را در دسترس گیمرها قرار دهد.
  • توانایی‌های جدید برای شخصیت کنا
  • حالت پیشرفته Photo Mode
  • دارندگان نسخه Deluxe بازی یک لباس مخصوص دریافت خواهند کرد.
بخوانید  رکوردشکنی فیفا 23 از حیث تعداد بازیکنان در هفته اول عرضه

بازی Kena: Bridge of Spirits در تاریخ ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی (۳۰ شهریور سال ۱۴۰۰) برای کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه شد. اولین ساخته استودیو بازی‌سازی Ember Lab توانست بارخورد‌های خیلی خوبی را برای این شرکت به ارمغان بیاورد و موفق به کسب جایزه بهترین بازی مستقل سال در مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۱ میلادی شد.

پروفایل این بازی هم‌اکنون روی استیم قابل مشاهده است. همان‌طور که شما همراهان احتمالا از آن مطلع هستید، نسخه پی سی این اثر در گذشته به‌صورت انحصاری روی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی گرفت. IGN این آپدیت را به‌عنوان بزرگ‌ترین به‌روز رسانی (بسته الحاقی) عرضه شده برای این بازی نام‌گذاری کرده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو پخش‌شده را مشاهده کنید.

به‌زودی شاهد عرضه یک آپدیت رایگان و گسترده برای بازی Kena: Bridge of Spirits خواهیم بود.